באו לבקר במאורת הנמר

אלכסנדר פרקומנקו, מנהל אזורי באוויה (AVAYA) רוסיה וישראל, התארח בשבוע שעבר במאורת הנמר. הוא בא ארצה כדי לבקר בסניף הישראלי של החברה, שבראשו עומד תומר פרידור. במהלך הפגישה עם פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, עדכן פרקומנקו בין היתר על המתרחש והעתיד להתרחש באוויה בתקופה הקרובה ועל חשיבותו והצלחותיו של הסניף הישראלי. התלוו אליו פרידור ומנהל השותפים העסקיים של החברה, עמית גרינמן.

פרקומנקו סקר בפני הנמר את הטכנולוגיות החדשות והפתרונות לעולמות האנטרפרייז והעסקים הבינוניים – פתרונות Networking ו-Collaboration, המאפשרים ללקוחות זמינות והמשכיות עסקית בכל מקום, בכל זמן ודרך כל אמצעי.

אחת ההטמעות הגדולות בשנה הקרובה תבוצע באצטדיון סאן חוזה שבקליפורניה, המכיל 18 אלף מקומות ישיבה. באצטדיון ייבנה פתרון מקצה לקצה של אוויה, שמעניק מענה לכל דרישות התפעול והבידור של האיצטדיון – Datacenter, , דטה סנטר, קונטקט סנטר, Voice ו-וידיאו. בנושא UC חשפה אוויה את תפישתה את נושא התקשורת המאוחדת, באמצעות AVAYA Communicator – דור חדש של Soft Phone עבור תקשורת מאוחדת לשיתוף פעולה ומתן שירותים בזמן אמת למשתמשים שונים במערכות הפעלה של מיקרוסופט (Microsoft) וסמארטפונים. השבוע הודיעה החברה על שיתוף פעולה אסטרטגי  בינה לבין גוגל (Google) – הודעה שיצרה הדים רבים בשוק העולמי, כהמשך להכרזתה על שיתוף פעולה עם HP בעולם הענן.

מימין: אלכסנדר פרקומנקו, מנהל אזורי באוויה רוסיה וישראל; תומר פרידור, מנהל פעילות אוויה ישראל; ועמית גרינמן, מנהל שותפים עסקיים באוויה ישראל

מימין: אלכסנדר פרקומנקו, מנהל אזורי באוויה רוסיה וישראל; תומר פרידור, מנהל פעילות אוויה ישראל; ועמית גרינמן, מנהל שותפים עסקיים באוויה ישראל

האצטדיון בסאן חוזה בקליפורניה

האצטדיון בסאן חוזה בקליפורניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים