גשם של אור – גם בחנוכה

אנשי העמותה, ישראכרט והמתנדבים נתנו אור לעוורים בחנוכה

קבוצת רוכבים משולבת של עיוורים ואנשים רואים יצאה בחנוכה למסע השנתי "כן ולא", שנערך זו השנה השישית ברציפות. המסע נערך על ידי עמותת גשר של אור, בחסות ישראכרט, וכלל חוויית רכיבה ובילוי של שלושה ימים בדרום הארץ.

הם יצאו בבוקר מוקדם מכל רחבי הארץ – 80 רוכבים עם 40 אופני טנדם (אופניים זוגיים), כשמקדימה יושב רוכב איש רואה ומאחוריו אדם עיוור. בערב הגיעה הקבוצה, עייפה אך מרוצה, לקיבוץ קטורה.

במקביל, בשעות אחר הצהרים יצא רכב ובו שלושה מתנדבי גשר של אור – ד"ר חגי אמיר, גיל פינץ ורונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנמ"ר ישראכרט – למסע מופלא שמטרתו ערב הווי והדלקת נר חנוכה מסורתי לקבוצה בבית העם בקטורה, אותו הם מובילים בכל שנה. בתום מסע ארוך אך מהנה נפגשו חברי "להקת ההווי" – גיל, חגי ורונן – עם הקבוצה לערב שכולו חווייה. הערב נפתח בהדלקת נרות ואחריה, במשך שעה ארוכה, הרימו שלושת המתנדבים אירוע שכולו שירה, סיפורים וחידונים נושאי פרסים לקבוצת הרוכבים.

היה זה ערב של נחת, מסורת וכיף, שנתן, כבכל שנה, קצת אור לאלה שהאור כבה להם – מי בליד ומי במהלך חייו, עקב תאונה או מחלה.

תא"ל (מיל') מוטי רגב, לשעבר מפקד בסיס פלמחים ומייסד קבוצת הרוכבים כן ולא, הודה לישראכרט על תרומתה.

דיילי ציפי מזכירה שפעילות גשר של אור עם העוורים בישראל חוגגת השנה את שנתה ה-16. חברות רבות במשק שותפות לפעילות זו, שהתחילה את דרכה ביחידת העילית של צה"ל ממכ"א – מרכז מיכון כוח אדם. בדומה לאנשים ומחשבים, ממכ"א חרטה על דגלה את השילוב של אנשים ומחשבים. המכונה איננה העיקר, אלא האנשים.

אנשי העמותה, ישראכרט והמתנדבים נתנו אור לעוורים בחנוכה

אנשי העמותה, ישראכרט והמתנדבים נתנו אור לעוורים בחנוכה

ערב של שירה וכיף בתום המסע המפרך אך מהנה

ערב של שירה וכיף בתום המסע המפרך אך מהנה

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים