רכבת לילה ל-2015

כרמיל וברכה - חברים מהגן... של הילדים

עובדי סלברייט חגגו את סוף 2014 ותחילתה של 2015 בענק, עם הופעה של אחת מלהקות הרוק הבולטות בתולדות המוזיקה הישראלית, משינה. יותר מ-500 העובדים וההנהלה הבכירה התאספו באולם האירועים סטואה בגעש לנקות את הראש ולחגוג את ההישגים שלהם במהלך השנה.

יוסי כרמיל, מנכ״ל משותף בסלברייט, פתח את הערב בדברי תודה: ״יש חברות שעושות את העובדים אבל בסלברייט, העובדים עושים את החברה״, אמר. הוא התייחס להישגיה של החברה בשנה החולפת וציין כי זוהי השנה המוצלחת ביותר בתולדותיה.

הצביון הבינלאומי של סלברייט הורגש היטב בקהל, שכלל לא רק עובדים ישראלים, אלא גם ממקומות נוספים בעולם, כולל מארצות הברית, אליהם פנה כרמיל באנגלית כשדיבר על תחושת השייכות החזקה שמשותפת לכולם ומחברת אותם לסלברייט. ״הערב הזה הוא בשבילכם ולמענכם״, חתם כרמיל לפני שירד מהבמה.

לאחר מכן הגיעה, כאמור, ההופעה של משינה, שכללה את כל להיטיה האהובים. בתוך הקהל שפיזז נצפה גם ברמיל, שפשט באותו הערב את חליפת העסקים לטובת לבוש קז׳ואל ופצח בריקודים בקדמת הבמה, יחד עם המנכ"ל המשותף, רון סרבר. בסוף הערב התחבק כרמיל עם שלומי ברכה ממשינה והודה לו בשם כל הנוכחים. החיבוק לא זר לשניים, שנתקלים אחד בשני בכל בוקר, כשהם מביאים את הילדים לגן.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט, ושלומי ברכה ממשינה

מימין: יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט, ושלומי ברכה ממשינה

כרמיל וברכה - חברים מהגן... של הילדים

כרמיל וברכה – חברים מהגן… של הילדים

גילה גילה בוצ'ה בודי. משינה על הבמה

גילה גילה בוצ'ה בודי. משינה על הבמה

העובדים מריעים ונהנים

העובדים מריעים ונהנים

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים