אמזון והלקוחות צללו עמוק לעולם הענן – חלק ב'

מעל 500 משתתפים הגיעו לכנס AWS Technical Deep-Dive Day שערכה באחרונה Amazon Web Services בסינמטק בתל אביב, ביום גשום ומרובה עננים. לאחר דברי פתיחה של הראל יפהר, מנהל הסניף הישראלי של החברה, עלה לבמה קרלוס קונדי, אוונגליסט ראשי שלה באזור EMEA, והציג בפני הקהל את המגמות, האתגרים והסיבות מדוע ארגונים עוברים לענן. כל הדוברים באירוע הצביעו על כך שהענן הוא הנורמלי החדש ואינו מהווה כיום שאלה בקרב ארגונים.

הכנס כלל הרצאות טכניות, הדגמות פרקטיות ושאלות פתוחות מהקהל. נכחו בו החל ממקבלי החלטות בתחום מערכות המידע בארגונים גדולים ועד לנציגי סטארט-אפים, מפתחי תוכנה, ארכיטקטי מערכת ומנהלי רשת, שקיבלו ייעוץ מאנשי המקצוע במובילים בישראל בתחום. בכנס הוצגו גם השירותים המתקדמים של AWS, בהם AWS CodeDeploy ,AWS OpsWorks ,AWS CloudFormation ,Amazon cognito ו-Amazon Redshift.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: דורות'י קיפר-גרינר, מנהלת משאבי אנוש; יוסי גרינברג, מנהל לקוחות ב-AWS ישראל; עדי אוליאל, מנהלת לקוחות ב-AWS ישראל; והראל יפהר, מנהל AWS ישראל.

הוכרזה ההכשרה החדשה והחמה ביותר בתעשייה: AWS DevOps Engineers. הלימודים – במכללת ג'ון ברייס.

מוזמני הכנס בהפוגת קפה

לקראת החזרה לאולם לאחר הקפה – מבט מלמעלה.

מימין: גיא ארנסט, ארכיטקט פתרונות ב-AWS ישראל, וקרלוס קונדי אוונגליסט ראשי של AWS לאזור EMEA. ציפי תוהה על מה הם מסתכלים…

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים