פרטנר: רונית רובין קודמה; מי ימלא את מקומה כמנמ"רית?

רובין מונתה לסמנכ"לית החטיבה ללקוחות עסקיים וצביקה שיינפלד מונה לסמנכ"ל החטיבה ללקוחות פרטיים ● לא ברור מי יחליף אותה כמנמ"רית החברה, ומפרטנר נמסר כי תהליך מציאתו מתקיים בימים אלה

רונית רובין, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות העסקיים בפרטנר. צילום: פלי הנמר

בעקבות שינוי מבני-ארגוני בפרטנר: רונית רובין קודמה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים בחברה ותפנה את מקומה כמנמ"רית. טרם ידוע מי ימלא את מקומה.

במסגרת השינוי החליטה קבוצת פרטנר על הקמת שתי חטיבות לקוחות – פרטיים ועסקיים. החטיבה העסקית תרכז את הפעילות של החברה בעולם זה, כולל השירות והמכירה, כמו גם המוצרים החדשים בעולמות האינטגרציה והתקשורת המותאמים לעולמות הפעילות העסקית. זאת, תוך ראיית לקוח כוללת.

עדיין לא ברור מי ימלא את מקומה של רובין. מפרטנר נמסר כי "בימים אלה נערך תהליך איתור ומיון לתפקיד מנהל חטיבת ה-IT".

רובין נכנסה לתפקיד סמנכ"לית מערכות המידע של פרטנר במרץ 2010, לאחר שבדצמבר 2009 פורסמה הודעה כי תחליף בתפקיד את גדי גילאון, כיום יו"ר ומנכ"ל מוביסק. לפני הגעתה לפרטנר שימשה רובין במשך שלוש שנים כסמנכ"לית מערכות מידע וטכנולוגיות עסקיות בחברת האשראי כ.א.ל. לפני כן היא פיקדה על יחידת המחשב בחיל הים – תפקיד במסגרתו ניהלה והובילה ארבעה ענפי פיתוח ותשתית, כמו גם יישום טכנולוגיות מחשוב, אחריות על ייזום וביצוע פרויקטי פיתוח חוצי ארגון, ועוד. היא בעלת תואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ולימודי הנדסת מחשבים בממר"ם בצה"ל. בשבוע שעבר היא זכתה באות הצטיינות כמודל לחיקוי בטקס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, שנערך במסגרת כנס KickOff 2015.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים בפרטנר

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים בפרטנר

מינויים נוספים

פרטנר מסרה בנוסף על מינויו של צביקה שיינפלד לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים. חטיבה זו תכלול את החטיבה הקמעונאית במלואה, ש-שיינפלד כיהן כסמנכ"ל שלה מאז הקמתה, ואת חטיבת השירות ללקוחות הפרטיים. זו כוללת את מערך מוקדי השירות של הקבוצה – Orange ו-012, המרכזים הפרונטליים והמערך הטכני בחברה. הפעילות מתבצעת באוריינטציה דיגיטלית.

יוסי בלוקה מונה למנהל חטיבת השירות הפרטית ולחבר הנהלה מורחבת, וידווח לשיינפלד. בלוקה כיהן בשנה וחצי האחרונה כראש אגף Retail & service בפרטנר.

לדברי בנבנישתי, "השינוי הארגוני מעצים את האסטרטגיה העסקית של החברה ומעניק ללקוח, הפרטי והעסקי, פתרון מלא, ממוקד צרכים, מקצה לקצה. המבנה החדש מקיף את כל שרשרת הקשר עם הלקוח ומותאם לצרכי הלקוחות המשתנים בעולמות הפרטיים והעסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים