"עושים עסקים" בלשכת המסחר ישראל-בריטניה
אירוע נוסף בסדרת מפגשי "עושים עסקים" של לשכת המסחר ישראל-בריטניה נערך באחרונה במוזיאון הרצלילינבלום לבנקאות בישראל, שממוקם בתל אביב. מטרתם של המפגשים היא להקנות כלים עסקיים ושיווקיים לעסקים וחברות.
המפגש הנוכחי עסק בנטוורקינג, מיתוג אישי ומה שביניהם. את ההרצאה העביר רונן עפר, Innovation Director בלשכת המסחר ישראל-בריטניה, המכהן כיו"ר הפורום לחדשנות בשיווק באוניברסיטת תל אביב וכמנכ"ל אפריל שיווק ויחסי ציבור. הוא היה בעבר מנכ"ל הלשכה. עפר לימד מיתוג אישי: כיצד להפוך להיות מנהל השיווק של המותג שנקרא "אני", ואיך נטוורקינג וסמול טוק משמשים למינוף הפעילות העסקית.
פתחו את האירוע בארי גרוסמן, הנספח המסחרי של שגרירות בריטניה בישראל, עו"ד אניטה לבינט, נשיאת לשכת המסחר ישראל-בריטניה, ורו"ח סיגל וולף, מנכ"לית הלשכה.
לשכת המסחר ישראל-בריטניה היא לשכת המסחר הדו לאומית השנייה בגודלה בישראל, לאחר לשכת המסחר ישראל-אמריקה. זוהי עמותה ללא כוונת רווח הפועלת לקידום יחסי המסחר, ההשקעות והעסקים בין ישראל ובריטניה. בין פעילויותיה: ארגון משלחות מסחריות, טכנולוגיות, תעשייתיות ואקדמיות המגיעות לישראל ויוצאות לבריטניה, כנסים ואירועי תוכן ונטוורקינג.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
הפינה הצפון-מערבית של הרצלילינבלום היא מקום משכנו של מוזיאון הבנקאות בישראל, בתמיכתו של בנק דיסקונט.
הכול כתוב בחזית הבניין היפה לשימור.
מימין: דני בילקר, מנהל ההדרכה במוזיאון הרצלילנבלום מטעם בנק דיסקונט; רו"ח סיגל וולף, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-בריטניה; ורונן עפר, מנכ"ל אפריל שיווק ויחסי ציבור ודירקטור חדשנות בלשכת המסחר ישראל-בריטניה.
מימין: דני קטריבס, ראש אגף סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים; אדריאן בלומנטל, יו"ר לשכת המסחר ישראל-בריטניה; אניטה לבינט, נשיאת לשכת המסחר ישראל-בריטניה; רו"ח סיגל וולף, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-בריטניה; סימה אמיר, מנהלת המחלקה לפיתוח עסקי בינלאומי בהתאחדות התעשיינים; בועז וייס, סמנכ"ל שיווק ב-IMCO; בארי גרוסמן, הנספח המסחרי של בריטניה בישראל; ורונן עפר, מנכ"ל אפריל שיווק ויחסי ציבור ודירקטור חדשנות בלשכת המסחר ישראל-בריטניה.
תגובות
(0)