חברות היי-טק נרתמו למען הקהילה ביום המעשים הטובים

Priority סייעה לשפץ בית ספר בראש העין, קבוצת אמן עשתה זאת במרכז נוער בחולון ובאלעד מערכות בחרו לעזור בשיקום שכונת נווה אליעזר שבדרום תל אביב

מספר חברות בענף ניצלו את יום המעשים הטובים, שנערך באחרונה, על מנת לתרום למען הקהילה: Priority סייעה לשפץ בית ספר בראש העין, קבוצת אמן עשתה זאת במרכז נוער בחולון ובאלעד מערכות בחרו לעזור בשיקום שכונת נווה אליעזר שבדרום תל אביב.

צוות מעובדי Priority הגיע ביום המיועד לבית הספר אהל שם בראש העין ויחד עם התלמידים סייע בשיפור חזותו. פעילות זו היא חלק מתוכנית שנתית של החברה לתרומה לקהילה.

צוות עובדי Priority וצוות בית הספר אהל שם בראש העין

צוות עובדי Priority וצוות בית הספר אהל שם בראש העין

עובדי קבוצת אמן ביצעו גינון, צביעה ובניית ספסלים עבור בני הנוער שמגיעים למגדלור "מיקס" – מרכז נוער ששייך לעמותת עלם בשיתוף עם עיריית חולון. קהל היעד של המרכז הוא בני נוער בגילאים 13-19. הם מקבלים במרכז עזרה בלימודים, תמיכה נפשית ואפשרות להעביר את הזמן. ההתנדבות התקיימה בשיתוף עם הנערים.

עובדות מאמן צובעות במגדלור "מיקס" - מרכז הנוער בחולון

עובדות מאמן צובעות במגדלור "מיקס" – מרכז הנוער בחולון

באלעד מערכות בחרו למקד את הפעילות בשכונת נווה אליעזר שבכפר שלם, תל אביב, שם הם צבעו בתים ושתלו צמחים בגינות.

יעל כהן- גולדשטיין, מנהלת יום המעשים הטובים, אמרה כי "השנה, מספר החברות שהביעו נכונות לקחת חלק בפעילויות היום (כ-1,000 בסך הכול – י"ה) היה גבוה מההערכות. הוא משקף מגמה חיובית ובריאה של עסקים שמפגינים מעורבות חברתית ורוצים לעשות משהו למען הקהילה, במגוון דרכים שתואמות לצרכי החברה ולעובדים בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים