נועם הנגבי מונה למנמ"ר מכבי שירותי בריאות

הנגבי מחליף את עופר ויסברג, סמנכ"ל מערכות המידע, שמתקדם לתפקיד בכיר אחר בקבוצה - מנכ"ל מכבי יזמות

נועם הנגבי, מנמ"ר מכבי שירותי בריאות

חילופים בצמרת אגף מערכות המידע של מכבי שירותי בריאות: הנהלת הקופה בחרה אמש (ד') בנועם הנגבי לתפקיד המנמ"ר – כך נודע לאנשים ומחשבים. הנגבי מחליף את עופר ויסברג, שכיהן כסמנכ"ל מערכות המידע במשך שש שנים ומתקדם לתפקיד ניהולי אחר בקבוצה – מנכ"ל מכבי יזמות.

הנגבי שימש במשך כ-10 שנים בתפקיד מנמ"ר בנק דיסקונט, ובמשך פחות משנה כמנהל החטיבה הקמעונית של הבנק, עד שהחליט לפרוש סופית בשלהי 2011. במסגרת תפקידו כמנמ"ר הוביל הנגבי פרויקטים מרכזיים, בין היתר את ההתנתקות מהמיינפריים וההקמה מחדש של כל תשתיות המחשוב של הבנק. בטרם הגיע לדיסקונט היה הנגבי מנכ"ל חברת הכבלים ערוצי זהב, עד לאיחודה עם יתר חברות הכבלים ל-HOT. מאז פרישתו מהבנק הוא עסק בפרויקטי ייעוץ.

ויסברג, שהיה סגנו של יוסי ז'אן, מונה לממלא מקומו כמנמ"ר מכבי שירותי בריאות במאי 2009, לאחר שז'אן פרש. לפני כן כיהן ויסברג בתפקידי ניהול שונים בקופה, בין היתר כמנהל יחידת התקשורת והתשתיות שלה. הוא שירת בצה"ל בממר"ם וכאחראי על יחידת התקשוב של חיל הים, ומשמש סא"ל במילואים.

הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "אני מסיים תקופה מרתקת של 14 שנות עבודה במכבי שירותי בריאות, מתוכן שש שנים כסמנכ"ל מערכות המידע. אגף מערכות המידע של מכבי מונה כיום כ-400 איש ונותן שירות 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ל-13,000 משתמשים. הוא פועל במסגרת אסטרטגית רב שנתית המשלבת החלפת מערכות ישנות עם פרויקטים חדשניים".

"בתקופתי הובלנו פרויקטים טכנולוגיים ששיפרו את השירות של מכבי ללקוחותיה, הקמנו מערכות BI, הטמענו את נושא השירותים במובייל, כחלוצים בענף, ועסקנו  באסטרטגיה של החלפת מערכות ישנות. בנוסף, מכבי פיתחה בתקופתי מערך מחשוב ייחודי וראשון מסוגו המאפשר טיפול מרחוק באלפי חולים כרוניים", ציין ויסברג.

עופר ויסברג, מנמ"ר מכבי שירותי בריאות. צילום: קובי קנטור

עופר ויסברג, המנמ"ר הפורש של מכבי שירותי בריאות ומנכ"ל מכבי יזמות. צילום: קובי קנטור

"הביא להגברת מודעות הארגון לתרומת המחשוב"

בפברואר השנה קיבל ויסברג את פרס המנמ"ר המצטיין במסגרת הקטגוריות האישיות בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים. בנימוקי הוועדה, בראשות פרופ' גדי אריאב, נכתב כי הוא "מגלם התמדה בשילוב התהליכים העסקיים והרפואיים המקצועיים. הצליח להגדיל את היחס בין תקציב הפיתוח ותקציב התחזוקה, תוך התמקדות בתהליכי ליבה כמו ניהול קביעת תורים במגוון משלים של ערוצים (סלולר, אינטרנט ומוקדים), חיזוק הרצף הטיפולי מהקהילה לבית החולים ויישום גישה פרו-אקטיבית לטיפול בחולים שנמצאים במעקב או זקוקים למעקב רפואי. הביא להגברת המודעות של הארגון לתרומת יחידת המחשוב, תוך שותפות מלאה עם הצד העסקי ושיתוף פעולה מוצלח עם היחידות העסקיות".

בקיץ שעבר קיבל מנכ"ל מכבי, רן סער, את אות המנכ"ל המצטיין במסגרת התחרות של אנשים ומחשבים. צוות ועדת ההערכה והבחירה, שבראשו עמד אבנר שטראוס, התרשם כי "סער מהווה דוגמה ומופת יוצאי דופן כמנכ"ל המוביל את ארגונו לעבר קדמה עסקית-מחשובית כמעט בכל היבט ופן אפשריים – החל מהובלת התייעלות והשגת ערכים עסקיים ברורים ומדידים בכל הנוגע למערך בדיקות המעבדה החדש, וכלה בהשקעה יוצאת דופן וייחודית בעולם חוויית הלקוח הרב הערוצית, בהתבסס על ערוצים אנושיים ומקוונים (דיגיטל)". כמו כן, נכתב, "הוועדה התרשמה כי בתקופת כהונתו הובילה מכבי מהפכה בכל מה שקשור לשירות למבוטח – החל בטיפול הרפואי ובזמינות הרופאים, וכלה בכל התהליכים האדמיניסטרטיביים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים