כ-800 משתתפים בכנס לשכת מנתחי מערכות המידע – חלק ד'

הצוות המוביל של מיה מחשבים: במרכז - צבי צוויג, המייסד והבעלים. לשמאלו רונית לפידור-בלו, המנכ"לית הצעירה של החברה, שהגיעה לכנס צרודה ועל כן ויתרה על מקומה בפאנל המנהלים. במקומה השתתפה, בצורה רהוטה ומעוררת כבוד, שרון הר-עוז, מנהל ה-Presale של החברה. מימין - מירי ארקין, מנהלת מכירות למגזר הפיננסי במיה מחשבים

כ-800 משתתפים גדשו את מלון דיוויד אינטרקונטיינטל בתל אביב ל-"פסגה הדיגיטלית 2015", הכנס השנתי של לשכת מערכות המידע בישראל, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים. המשתתפים שמעו הרצאות מפי מומחים ובכירים בעולם ההיי-טק על נושאים שונים וכן על החדש בלשכה.

במהלך האירוע הוכרז על הנצחת שלמה טירן ז"ל, מייסד אלעד מערכות ומראשוני הלשכה, ועל קריאתה על שמו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

אבי כוכבא (במרכז), המשנה למנכ"ל בנק הפועלים ומנהל חטיבת הטכנולוגיות בבנק, שהוביל והנחה את מושב הבנקאות שהתנהל בכנס. לצידו מימין מוטי סדובסקי, מנהל מכירות למגזר הביטחון במיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, פעיל בלשכה ומרכז השיווק של הכנס. לשמאלו לובו ויזנר, מומחה לטכנולוגיות דיגיטליות, פרזנטציות ועוד, ויועץ לבנק, ומיה ברגמן, העוזרת האישית של כוכבא.


במרכז: יחיאל גפנר, מנהל אגף המחשוב ומערכות המידע ומנמ"ר שירותי בריאות כללית, שריכז והנחה בכנס את מושב הרפואה בכנס. לצידו נתי אברהמי (מימין), מנכ"ל יעל תוכנה, ספקית ותיקה של הכללית, ועמית דובר, מנהל בכיר ביעל תוכנה.


הצוות המוביל של מיה מחשבים: במרכז – צבי צוויג, המייסד והבעלים. לשמאלו רונית לפידור-בלו, המנכ"לית הצעירה של החברה, שהגיעה לכנס צרודה ועל כן ויתרה על מקומה בפאנל המנהלים. במקומה השתתפה, בצורה רהוטה ומעוררת כבוד, שרון הר-עוז, מנהל ה-Presale של החברה. מימין – מירי ארקין, מנהלת מכירות למגזר הפיננסי במיה מחשבים.


שמחים ומאושרים להיפגש בכנס המקצועי המוביל: מימין – אביעד ליזרוביץ', מנמ"ר בית החולים סורוקה, ודני זילברשטיין, מנכ"ל Logica IT, המתמחה, בין השאר, במיקור-חוץ לשילוב כוח אדם איכותי במקצועות ה- IT השונים בחברות וארגונים.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים