הכנס הלוהט של קספרסקי – חלק א'

כרזת הכנס של קספרסקי

מעבדת קספרסקי (Kaspersky) ערכה באחרונה את כנס אבטחת הסייבר שלה בסינגפור, בצמוד לכנס Interpol Woeld 2015 שערך האינטרפול, בפעם הראשונה. כ-100 מנהלי אבטחה בולטים ונציגי מדיה נבחרים מרחבי העולם שמעו במשך יומיים את "תורתה" של מעבדת קפסרסקי, כיצד היא רואה את המציאות הנוכחית בעולם הסייבר ובעיקר מה צפוי בעתיד הקרוב והרחוק יותר.

האיומים, כמה לא מפתיע, רק יגברו, והשאלות המתבקשות הן באילו כיוונים ואיך להתגונן כדי לשמור על המטרה הבסיסית של כל עסק ומדינה – המשכיות (Business Continuity).

בסינגפור, הכול "אחד" – אי מרכזי אחד, שיש בו מדינה אחת שמורכבת עיר אחת וחווה עונת שנה אחת – מזג אוויר טרופי של קיץ מתמיד, כשהטמפרטורות נעות בין 26 ל-34 מעלות בתוספת של 95% לחות. כלומר: חם, מהביל ומתיש. לא סימפטי. אולם, במרחבי הקמפוס של המלון, מרכז הכנסים, הקזינו והקניון הענק MBS Marina Bay Sands, שנמצא בבעלות שלדון אדלסון, קריר ונעים.

באולם הכנסים עוסקים בנושא "חם" ומעניין – הגנת סייבר. על הבימה עולים יוג'ין קספרסקי, המייסד, היו"ר והמנכ"ל של החברה הקרויה על שמו, וצוות המומחים הטכנולוגיים, ומציגים את הנושא המורכב של פשעי הסייבר ודרכי מניעתם בצורה מובנת ומרתקת. הצוות הזה, שמכונה GREAT Global Research & Analysis Team, הוקם ב-2008 והוא מנפק ניתוחים, תובנות ותחזיות שרבות מהן מתממשות – מה שנותן לו אינרציה ראויה וכבוד בתעשייה.

דיילי ציפי מתכבדת להעביר אתכם קורס מזורז במצב מתקפות ה-ATP בעולם. כמובן שהמומחים ויודעי הדבר והסוד מקרב עשרות אלפי קוראי אנשים ומחשבים יודעים כמעט הכול ואף יותר מזה. אך רובכם ילמד או יכיר דבר אחד או שניים. בנוסף, בטוח שתיהנו – השפה של קספרסקי צבעונית ומלאת דמיון.

זה האיש שבכל פעם שמישהו אומר בקול רם את המילה קספרסקי אמור להסתובב ולחפש מי רוצה אותו ובאיזה נושא. ככה זה כשהחברה שלך וקו המוצרים שלה קרויים על שמך.

יוג'ין קספרסקי, שהקים לפני 18 שנים את החברה בה הוא משמש מנכ"ל ויו"ר, היה ונשאר איש טכנולוגיה במלוא רמ"ח איבריו. עד היום הוא הפנים של החברה לא רק בפן ההצהרתי-מדיניותי שלה, אלא גם בפן הטכנולוגי. בכנס הוא נתן הסבר עמוק על עולם הסייבר, האיומים שהוא מביא עימו והפתרונות האפשריים לכך.

הזיהוי של האיש, החברה והמוצר קספרסקי חזק ביותר, ואין דומה לו בתחום האבטחה וייתכן שבעולם ההיי-טק כולו. קספרסקי האיש עומד בציפיות ומספק תמיד תובנות מעניינות ומלאות בהומור, ובכלל – הוא "חיית" בימה אמיתית. הוא נושא את הבשורה כאילו הוא נולד לתפקיד שייעד לעצמו – להציל את העולם. כפי שתראו בהמשך הסדרה, זו בדיוק סיסמת החברה – We are here to save the world.

ביתנה הגדול של מעבדת קספרסקי ניצב במרכזה של התערוכה שפעלה במקביל לכנס Interpol World 2015, בה היא הציגה לצד מתחרותיה בתחום הגנת הסייבר: eset, סימנטק (Symantec), טרנד מיקרו (Trend Micro) ואחרות. הסיסמה של הביתן הייתה "להגן היום כדי לאבטח את העתיד". כלומר, הרוח המשיחית של יוג'ין קספרסקי שורה בכל מקום בחברה וסביר להניח שהוא ממשיך להיות מעורב במיתוג שלה – כיום כמו בעבר ובעתיד. הוא בחזית תמיד.


מעבדת קספרסקי לא רק הציגה בגדול באירוע של האינטרפול, אלא גם פרסה עליו את תמיכתה. כמו כן, עשו זאת טרנד מיקרו וחברות אחרות.


טרם השתכנעתם שכדאי לארגון שלכם להצטייד מעל לראש בפתרונות אבטחת מידע מאחר שהם לא מוכיחים החזר השקעה מספק? לקספרסקי יש את הנימוק האולטימטיבי: דליפות המידע של הארגון לא רק שפוגעות בו אלא גם מעניקות את היתרון למתחרים שמנעו זליגת מידע.


קספרסקי מזהירה: למרות ההצטיידות בכלי אבטחת מידע, התקיפות בלתי נמנעות. מה הואילו חכמים בתקנתם? אם ארגונים לא יצטיידו בפתרונות כאלה, הנזקים יהיו גדולים יותר, עד חיסול העסקים. ראו הוזהרתם.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים