בא לבקר במאורת הנמר: דני לב-רן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של Emind

בא לבקר במאורת הנמר: דני לב-רן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של Emind

הנמר אירח באחרונה במאורה את דני לב-רן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של Emind מקבוצת AllCloud. לא היה זה ביקורו הראשון של לב-רן במאורת הנמר, אך הייתה זו הפעם הראשונה שהוא ביקר בה מאז שהצטרף לפני מספר חודשים ל-Emind.

במהלך הפגישה, הנמר התעניין בפעילות בתחום הענן בישראל והתרשם מהידע של לב-רן בסביבות הענן השונות של AWS, ש-Emind היא Advanced Consulting & Authorized reseller שלה, גוגל (Google), ש-Emind היא שותפה בכירה שלה, ו-Azure של מיקרוסופט (Microsoft).

Emind, שבראשה עומד המייסד, להב סביר, היא חברת מומחים בתחום תשתיות הענן בארץ, בו היא עוסקת בפריסת תשתית, ארכיטקטורה וניהול מאות אפליקציות בענן. בנוסף, היא החברה היחידה בעלת הסמכה מטעם מספר ספקי ענן שונים. יתרון זה מתחדד בייחוד כאשר גוברת התחרות בין ה-Vendors ומתגברת אצל הלקוחות תפיסת ה-Multi Cloud – שימוש בו זמנית במספר ספקי ענן. Emind יכולה לספק את הידע והנסיון ליישום מערכות אלה.

תחום התמחות נוסף אותו החברה מקדמת ומובילה כאסטרטגיה הוא פתרונות שלמים As A Service. לב-רן ציין באזני הנמר כי הדרישה הגיעה מהלקוחות, שמעוניינים להרחיב ולשפר את חוויית השימוש במשאבי הענן, אך מעוניינים בנוסף לקבל פתרון מובנה לצורך ספציפי – למשל גיבוי, התאוששות מאסון (DR), תמיכה או פעילות  NOC 24×7. זאת, כאשר הם נהנים משמירה ושקיפות של העלות הכוללת מיום הכניסה לשירות ולאורך כל השימוש בפתרון. השקיפות הזו, לטענת לב-רן, מאפשרת להתמודד טוב יותר עם האתגרים הפיננסיים והתפעוליים מולם לקוחות עומדים כאשר הם בוחרים להשתמש בטכנולוגיות אלה.

לב-רן מדגיש כי Emind, שהוקמה ב-2006, היא עתירת ידע והסמכות, עם פעילות חובקת עולם. הפעילות מקיפה ארכיטקטורה, הטמעה, יישום, ניהול ופריסה של מערכות מבוססות ענן בכל קנה מידה.

נראה כי Emind מצוידת וערוכה היטב לעניין הגובר בהתמדה במעבר חלקי או מלא של ארגונים אל הענן.

בא לבקר במאורת הנמר: דני לב-רן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של Emind

בא לבקר במאורת הנמר: דני לב-רן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של Emind

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים