ביזנס אנד פלז'ר – פורום C3 בגיאורגיה; חלק ב'

משתתפי הכנס, מנמ"רים ומנכ"לים, בחזית מלון הולידיי אין בטביליסי, שם נערך האירוע

פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 של אנשים ומחשבים נפגש באחרונה לכנס מקצועי ונטוורקינג עשיר בטביליסי, בירת גיאורגיה. הכנס כלל הרצאות מעניינות של מנהלי החברות העובדות עם  המנמ"רים ושלושה פאנלים מרתקים בהשתתפות מנמ"רים בכירים ממגזרים מובילים במשק, בהם הבנקאות, הטלקום והמגזר הציבורי. את הפאנלים הוביל והנחה רונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט. בתום יום הדיונים יצאו המשתתפים לצילום המסורתי הקבוצתי.

המשתתפים ניצלו את סוף השבוע לטיולי ג'יפים וביקורים באזורים ההרריים והכפריים של גיאורגיה היפה, והעדיין מושלגת.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


ערן ברק, מנכ"ל אדגר, אתגר את מאזיניו והסביר להם מדוע הפקדת פעילות חדרי מחשוב בידי חברות מיקור-חוץ כמו אדגר היא מתכון לחסכון ותרופה לכאבי ראש.


עדית שרויטמן, סמנכ"לית הטכנולוגיה של החברה המרכזית למשקאות קלים, שיתפה את הנוכחים באתגרים שעומדים על סדר יומו של מנמ"ר ומהו ה-DNA שהופך את אגף ה-IT למוקד החשוב ביותר בחברה, שאף מנכ"ל לא יכול בלעדיו.


גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, הייתה פעילה מאוד בכנס. מעבר למפגשים עם מנמ"רים, לקוחות בהווה ובעתיד, היא הרצתה על המסע המרתק אל הלקוח הווירטואלי, השתתפה בפאנל מנמ"רים ומנכ"לים וסייעה בהנחייה של פאנל אחר, שנערך תחת הכותרת "חמש העצות לאנשי המכירות מקרב החברות הספקיות".


רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות ל-SME ומנהל שותפים בסאפ (SAP) ישראל, סקר בפני המשתתפים את מערכת ה-HANA של החברה וכיצד היא מאפשרת לעבוד בפשטות ובמהירות.


משה לסמן, מוותיקי יבמ (IBM) ישראל, ממנכ"ל כיום את גלובל דטה סנטר, שמתמחה באירוח חדרי מחשב. הוא ציין כי המגמה העולמית היא ללכת לתחום, בין היתר כדי להוזיל עלויות אנרגיה. על פי מחקרים אחרונים, חדרי המחשב מהווים 10% מצריכת החשמל בעולם.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים