שינוי ארגוני ב-HOT: תרכז את הפעילות תחת שתי חטיבות

החברה הודיעה כי הפעילות תבוצע תחת חטיבת הלקוחות, שבראשה תעמוד טל גרנות-גולדשטיין, וחטיבת התפעול, בניהולו של אבנר קריב ● שניהם יכהנו בנוסף כמשנה למנכ"ל, אילן צחי

אילן צחי, מנכ"ל HOT

HOT הודיעה על שינוי ארגוני בחברה, במסגרתו תרוכז פעילות החברה תחת שתי חטיבות – חטיבת הלקוחות וחטיבת התפעול. לראש חטיבת הלקוחות מונתה טל גרנות-גולדשטיין ולראש חטיבת התפעול – אבנר קריב. שניהם יכהנו בנוסף כמשנה למנכ"ל, אילן צחי.

מטרתה של חטיבת הלקוחות היא לייצר אינטגרציה בחוויית הלקוח והיא תעסוק בפיתוח וניהול עולם הלקוח בחברה. החטיבה תרכז תחתיה את המכירות, השיווק והשירות. חטיבת התפעול שתרכז תחתיה את הטכנולוגיה, הלוגיסטיקה, מערכות המידע, הכלכלה והרכש של החברה.

גרנות-גולדשטיין (38) משמשת בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"לית חברת האינטגרציה Entrypoint. לפני כן כיהנה כסמנכ"לית משאבי אנוש ב-012-סמייל והייתה שותפה במיזוג של 012 עם אינטרנט זהב. לגרנות-גולדשטיין ניסיון עשיר בניהול מערכי מכירה, שירות ותמיכה מורכבים.

טל גרנות-גולדשטיין, ראש חטיבת הלקוחות ומשנה למנכ"ל HOT. צילום: יח"צ

טל גרנות-גולדשטיין, ראש חטיבת הלקוחות ומשנה למנכ"ל HOT. צילום: יח"צ

קריב (36) הצטרף ל-HOT ב-2011 ומשמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול בחברה. לפני כן שימש כראש מערך התפעול ומטה הטכנולוגיות. במהלך שנותיו בחברה הוא הוביל תהליכים רוחביים חוצי ארגון והביא את החזון הטכנולוגי של החברה לידי מימוש. במסגרת תפקידו האחרון הוא הוביל את הרחבת רשת הסיבים, פריסת האינטרנט במהירות של 200 מגה-ביט ואת הפיתוח הטכנולוגי של הקופסה החכמה HOTFiberBox. קריב בוגר תואר ראשון בכלכלה עם התמחות במימון, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה וניהול בינלאומי.

אבנר קריב, ראש חטיבת התפעול ומשנה למנכ"ל HOT. צילום: אלי דסה

אבנר קריב, ראש חטיבת התפעול ומשנה למנכ"ל HOT. צילום: אלי דסה

על רקע השינוי הארגוני, הודיע סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה, אייל קרמר, על רצונו לסיים את תפקידו.

צחי אמר כי "אנחנו חווים שוק דינמי במיוחד, שמחייב אותנו להיות גמישים ויעילים יותר. השינויים הם צעד חשוב נוסף בכיוון האסטרטגי של HOT ליצירת חברה בעלת מבנה אינטגרטיבי, ממוקד ופשוט יותר, שיאפשר התאמה לצרכים המשתנים ולשוק המשתנה. חטיבות ויחידות החברה יפעלו בסנכרון מלא, שיחזק את יסודותיה ויתמוך בגמישות שלה בשוק משתנה.  מהלך זה יחזק את HOT בשוק ומציב אותה  בעמדה טובה יותר להשגת צמיחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים