בא לבקר במאורת הנמר: יריב לוטן, מיזמי Meentro.com
באחרונה בא לבקר במאורת הנמר יריב לוטן, אחד משני היזמים של Meentro.com – מיזם שסיסמתו היא Skip Cold Calls, Get Warm Introductions (דלג על השיחות הקרות, קבל את הקישורים החמים). היזם האחר הוא גיל טרן.
בעלי המיזם, מנכ"לים לשעבר של חברות בינלאומיות בתחומי הטכנולוגיה והפיננסים, זיהו את הקושי שיש לארגונים להגיע ללקוחות חדשים כבעיה אוניברסלית המציקה לחברות גדולות כקטנות, ארגונים חדשים ו-ותיקים, מתחומים שונים – מהיי-טק ועד לוגיסטיקה.
לדברי לוטן, לבעיה אין כיום פתרון אפקטיבי והיא מחייבת יזמים ואנשי מכירות לנסות את מזלם ברדיפה מתמשכת אחרי לקוחות שלרוב מתעלמים מהם, לבצע שיחות מכירה קרות (Cold Calls) או להמשיך לבקש טובות להפניות מחברים, מכרים או משפחה. אנשי מכירות מתקשים לעבור את השלב הראשון והקשה של המכירה – שהוא לקבל קשב ועניין מלקוח פוטנציאלי. אם נצליח למנף את הקשרים והחוכמה של האנשים מסביבנו, הרבה דלתות נכונות יפתחו.
"אנחנו יוצרים סביבה חדשה שמאפשרת לכל אחד להפיק את המיטב ממה שיש לו. קשרים והבנה עסקית הופכים לתגמול וחשיפה להזדמנויות, ודלתות שנתפתחות אצל לקוחות הופכות ביתר קלות למכירות", אמר לוטן. יצוין כי בדרך, המיזם תורם לפחות 10% מהכנסותיו לקהילה.
כיום נמצאת החברה בשיאו של פיילוט במסגרתו מופעל השירות עבור לקוחות מתחומי התוכנה, האלקטרוניקה, הסייבר, החינוך, השירותים, הפרסום והמדיה. במהלך הפיילוט ביצעה Meentro.com קישורים חמים בארץ ואף בחו"ל (בהודו, בריטניה, ארצות הברית, אוסטרליה ודרום אפריקה) – מה שאיפשר לבצע למידה מעמיקה של התהליך והמוטיבציה של חברות ומקשרים להשתמש בשירות. התוצאות טובות מהמצופה. המסקנה: קישורים חמים עובדים, ותורמים לכל הצדדים.
כדי לעזור לכל החברים של הנמר שמבינים את הפוטנציאל, ניתן להצטרף לפיילוט. פשוט מלאו את הטופס הבא וכיתבו שהנמר המליץ עליכם.
תגובות
(0)