באו לבקר במאורת הנמר: איתן אידלסון ואמיר שטרן, מייסדי ComGu

באו לבקר במאורת הנמר: איתן אידלסון ואמיר שטרן, מייסדי ComGu

השבוע באו לבקר במאורת הנמר איתן אידלסון ואמיר שטרן, שייסדו ב-2013 את ComGu. מטרת החברה היא להעניק לארגונים בישראל מוצרים ושירותים המאפשרים יעילות תפעולית לצד חדשנות בתחומי מערכות המידע והטלקום.

אידלסון ושטרן סיפרו לנמר ש-ComGu מציעה לארגונים שירות מקצה לקצה, המאפשר ייעול וחיסכון של מערך הרישוי והתחזוקה של ספקי התוכנה המובילים, בהתמקדות על אורקל (Oracle), סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft) ויבמ (IBM).

השירות מבוסס על שיתוף פעולה בין ComGu לשתי חברות אמריקניות אותן היא מייצגת בארץ באופן בלעדי: Miro Consulting ו-Spinnaker Support.

Miro Consulting מבצעת אופטימיזציית רישוי (חיסכון כספי) של ספקי התוכנה המרכזיים: אורקל, יבמ ומיקרוסופט. לחברה מעל 700 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם חלק גדול מהארגונים שנמצאים ברשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500).

לחברה שירות מובנה המאפשר לארגונים לאמת שאכן, הרישוי שרכשו מספקי התוכנה תואם את השימוש הארגוני בתוכנות שנרכשו, ומרכז המלצות קונקרטיות לאופטימיזציית הרישוי, המתורגם לחיסכון כספי.

מנתונים כלל עולמיים, ממוצע החיסכון ללקוחות החברה עומד על כ-25% מעלויות הרישוי.

באו לבקר במאורת הנמר: איתן אידלסון ואמיר שטרן, מייסדי ComGu

באו לבקר במאורת הנמר: איתן אידלסון ואמיר שטרן, מייסדי ComGu

Spinnaker Support מספקת שירותי תחזוקה (rd Party Maintenance‏3) לכלל מוצרי סאפ ואורקל. לחברה יותר מ-350 לקוחות שעבורם היא מעניקה שירותי תחזוקה מסביב לשעון באמצעות חמשת מרכזי התמיכה שהקימה ברחבי העולם. היא מתחייבת לחסכון של לפחות 50% מעלות התחזוקה השנתית שהארגונים משלמים לסאפ או לאורקל.

אידלסון ושטרן ציינו בפני הנמר כי השירות המשולב שמספקת ComGu יושם על ידי מספר רב של ארגונים מובילים בישראל והוכח באופן חד משמעי כבעל חיסכון פוטנציאלי רב. השילוב בין החיסכון בעלויות הרישוי מחד להורדה המשמעותית בעלויות התחזוקה מאידך הוכח כמפתח להתייעלות ארגונית.

הערך המוסף של ComGu, כך למד הנמר, הינו בייחודיות המוצרים והשירותים המוצעים על ידה לארגונים השונים והליווי והשירות האישי הניתן לכל ארגון.

לאחר עבודה רבת שנים בחברות בינלאומיות, למדו אידלסון ושטרן להכיר מקרוב את שיטות העבודה של החברות המובילות בעולם, יתרונותיהן וחסרונותיהן. ניסיון זה, יחד עם ההיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי, מאפשרים לחברה ליצור ממשק הדוק בין החברות אותן היא מייצגת לקהל לקוחותיה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים