שלי לנצמן מונתה למנכ"לית מיקרוסופט ישראל

לנצמן, עד כה סמנכ"לית המגזר הציבורי בחברה, מחליפה את דני ימין ● היא הצטרפה למיקרוסופט ישראל לפני כ-17 שנים ושימשה בה במגוון תפקידים בכירים

שלי לנצמן, מנכ''לית מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

שלי לנצמן היא המנכ"לית החדשה של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל – כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים. היא החלה את תפקידה היום (ה').

לנצמן, עד כה סמנכ"לית המגזר הציבורי בחברה, מחליפה את דני ימין, שפרש לא מכבר מכהונתו כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל לאחר כ-10 שנים. ימין מונה לסגן נשיא בחברה העולמית, שיהיה אחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה של מיקרוסופט במגזר הארגונים והשותפים העסקיים שלה בסין.

לנצמן הצטרפה לחברה לפני כ-17 שנים ויש לה ניסיון עשיר במכירות, הובלת תהליכים עסקיים וטכנולוגיים בקרב מגוון לקוחות ובשיווק. קודם לתפקידה הנוכחי היא שימשה במגוון תפקידים במיקרוסופט ישראל: סמנכ"לית שירותים לארגוני אנטרפרייז, מנהלת קבוצת המכירות לעולם הפיננסי, הבריאות והתעשייה בחטיבת ארגוני האנטרפרייז, מנהלת מכירות למגזר הביטחוני ומנהלת קבוצת התקשורת השיווקית של החברה.

ללנצמן תואר BA במדעי החברה ואסטרטגיה מאוניברסיטת בר אילן ותעודת מוסמך משאבי אנוש מהטכניון.

יצוין כי היא נכנסת לקבוצה קטנה של נשים שמשמשות בתפקידי מנכ"ל בתעשיית ההיי-טק הישראלית.

לנצמן מסרה כי "אני נרגשת לקבל את התפקיד, שהוא אחד המשפיעים והמעניינים במשק הישראלי. הטכנולוגיה משנה את חיינו בקצב מואץ ובכיוונים מפתיעים. אנחנו, במיקרוסופט ישראל, יחד עם אלפי שותפינו המקצועיים, נמשיך לספק את מיטב הפתרונות של מיקרוסופט שיסייעו למשתמשים להפיק את המקסימום מההזדמנויות שמציע עולם מרתק זה. על מנת לעשות זאת, נמשיך לפתח את כוח האדם המקומי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואב וולף

    כל הכבוד !!! בהצלחה !!! מחכים לחלונות 10 ...

אירועים קרובים