באו לבקר במאורת הנמר: יובל שילנסקי, מנהל פעילות VCE בישראל, וארז בטיש, טכנולוג ראשי

באו לבקר במאורת הנמר: יובל שילנסקי, מנהל פעילות VCE בישראל, וארז בטיש, טכנולוג ראשי

השבוע באו לבקר במאורת הנמר אנשי VCE בישראל – יובל שילנסקי, מנהל פעילות החברה בארץ, וארז בטיש, טכנולוג ראשי.

VCE עוסקת בתחום המערכות האחודות (Converged Infrastructure). החברה הוקמה לפני כחמש שנים על ידי EMC, סיסקו (Cisco) ו-VMware, עם השקעה כספית של אינטל (Intel), כחברה פרטית. מטרת החברה היא לשנות את הדרך בה רכשו אז טכנולוגיה, כאוסף אלמנטים של חומרה – שרתים, תקשורת ואחסון – ולהפוך את האוסף הזה למוצר אחד. היא ייצרה את Vblock, שנותן מענה תשתיתי לדטה סנטרים.

כיום מונה VCE יותר מ-2,500 עובדים ובעלת היקף מכירות של יותר משני מיליארד דולר בשנה.

שילנסקי ובטיש סיפרו לנמר ש-VCE, שהמציאה את המושג ״מערכות אחודות״, ממוקמת כיום בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) כמובילת שוק, בעלת החזון הטכנולוגי הטוב ביותר ובעלת היכולת להוציא אותו לפועל בצורה הטובה ביותר.

״תפקיד ה-IT קיבל תפנית בשנים האחרונות״, אמר שילנסקי. ״בעוד שבעבר, ארגונים נתנו שירות באופן ריאקטיבי, כיום ארגון ה-IT נקרא להוביל את המהפכה הדיגיטלית בארגונים. מודלים עסקיים של חברות משתנים בעקבות שינויים באופן הצריכה של הלקוחות ובעקבות אפשרויות חדשות למתן שירות. למערכות אחודות יש תפקיד מרכזי בטרנספורמציה של ארגוני ה-IT, מכיוון שהן מאפשרות זמני מימוש קצרים של פרויקטים חדשים, על ידי הפחתת זמני האינטרגרציה של הרכיבים מחודשים לשבועות".

באו לבקר במאורת הנמר: יובל שילנסקי, מנהל פעילות VCE בישראל, וארז בטיש, טכנולוג ראשי

באו לבקר במאורת הנמר: יובל שילנסקי, מנהל פעילות VCE בישראל, וארז בטיש, טכנולוג ראשי

"כ-70% מהוצאות ה-IT משוייכות לתפעול ולתחזוקה", ציין. "שימוש ב-Vblock מאפשר חסכון של כ-43% מעלויות אלה, על פי מחקר של IDC. בנוסף, VCE מספקת אבטחת ניהול חיי מוצר מלאה של כל רכיבי המערכת על ידי ניהול גרסאות ועידכונים של כלל הרכיבים, שנבדקת ומאושרת במפעל, וכתוצאה מכך מבטיחה תאימות בין הרכיבים השונים. הדבר מביא להפחתה של כ-96% בממוצע בזמני ההשבתה של חדרי השרתים, לפי מחקר של IDC, ומפחיתה את הזמן לפתרון בעיות טכניות".

״בתחום המערכות האחודות, VCE מובילה את התפיסה של תשתית מהונדסת״, הוסיף בטיש. ״החברה מספקת את כל תשתית החומרה, התוכנה והניהול, מרמת התקשורת, השרתים והאחסון ועד לרמת ה-Hypervisor, מה שמאפשר לפתרון השלם לפעול בצורה אופטימלית, לפי דרישות הלקוח. המערכת מותקנת ומורכבת פיזית ולוגית כמערכת אחת, באחד ממפעלי VCE בארצות הברית או אירופה, על פי תהליך סטנדרטי המבטיח תאימות מלאה בין כל הרכיבים המרכיבים אותה. כתוצאה מכך,הסיכון הכרוך באינטרגציה של כל הרכיבים נעלם וזמן האספקה מצטמצם, כך שבתוך 45 יום מההזמנה הלקוח מקבל פתרון מותקן ומוגדר באתר, מוכן לפעולה".

שילנסקי ובטיש אף סיפרו לנמר כי החברה הכריזה בכנס EMC World האחרון על פתרון חדש בתחום מערכות ה-HyperConverged, שנקרא VxRack. הוא מאפשר לארגונים וספקי שירותים לבנות פתרונות SDDC (ר"ת Software Defined Data Center), שבאמצעותם מקבל הלקוח יכולות מחשוב, אחסון, תקשורת ו-וירטואליציה בצורה אחודה, על גבי שרתי X86 סטנדרטיים. הדבר מתאים במיוחד לסביבות ענן ו-Big Data, תוך כדי שמירה על היתרונות היחודיים של VCE.

לפני כחצי שנה הגדילה EMC את השקעתה בחברה לכדי 80%, וכיום היא מהווה התשתית המרכזית בפדרציית החברות של EMC, שחברות בה גם VMware ,Pivotal ,RSA ו-Virtustream. הן מספקות פתרונות לאירגונים בסביבות כמו ענן היברידי, מחשוב קצה, Security Analytics ו-Data Lake.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים