יבמ קיימה מחנה קיץ טכנולוגי לתלמידות תיכון מחיפה

במהלך המחנה הן נחשפו לטכנולוגיות בתחומים החמים בעולם ההיי-טק, ערכו ניסויים ושיחקו ב-"חפש את המטמון" ● מדובר בחלק מתוכנית נרחבת יותר לקידום נערות בתחומי הטכנולוגיה והמדעים

התלמידות הזוכות ב-"חפש את המטמון"

מעבדת המחקר של יבמ (IBM) בחיפה קיימה באחרונה מחנה קיץ טכנולוגי בן ארבעה ימים, בו התארחו 17 תלמידות מתיכון עירוני ג' בעיר.

המחנה נערך זו השנה השביעית, כשבשלוש השנים האחרונות הוא מהווה חלק מתוכנית "מובילות לטכניון" המתקיימת בחיפה, לקידום נערות וחיזוקן בתחומי הטכנולוגיה והמדעים.

הנערות נחשפו במהלכו לטכנולוגיות המפותחות בימים אלה במעבדה, בנושאים החמים בעולם ההיי-טק, בין היתר מחשוב לביש, ויזואליזציה, מציאות רבודה ומחשוב קוגניטיבי (ווטסון). העבירו להם את התוכנית 20 מתנדבות ומתנדבים מעובדי יבמ.

הבנות מכינות ליפגלוס

הבנות מכינות ליפגלוס

המשתתפות ביצעו במהלך ארבעת ימי התוכנית ניסויים מדעיים, פתרו חידות מתמטיות ושיחקו ב-"חפש את המטמון", כאשר כתב החידה הופיע בסמארטפונים שלהן. כמו כן, הן התנסו בעבודה בצוותים על מבחר פרויקטים ולמדו על חשיבותם של עבודת צוות, עבודה שיטתית, איכות העבודה, חדשנות, הצגת חקר, אופן הצגת המסרים, הופעה מול קהל ונושאים נוספים. אחד הפרויקטים היה פיתוח ליפגלוס.

המחנה הסתיים בטקס בהשתתפות הנערות, מוריהן, בני משפחותיהן, המתנדבים ואורחים נוספים, בו הן הציגו את התוצרים של עבודתן במחנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים