שרון לוביץ מונה לתפקיד בכיר במיקרוסופט EMEA

לוביץ עוזב את תפקיד סמנכ"ל חטיבת ה-SMB של מיקרוסופט ישראל כדי לנהל את החטיבה המקבילה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

שרון לוביץ, מנהל העסקים הראשי של חטיבת ה-SMB במיקרוסופט EMEA

נמשך סבב המינויים הבכירים במיקרוסופט (Micrrosoft) ישראל: לאנשים ומחשבים נודע כי שרון לוביץ, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל חטיבת ה-SMB של החברה, קודם לתפקיד בכיר במיקרוסופט EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

לוביץ מתחיל בימים אלה את תפקידו החדש כמנהל העסקים הראשי של חטיבת ה-SMB של החברה. ההגדרה הרשמית של תפקידו היא: Director of strategy and sales.

במסגרת התפקיד הוא יהיה אחראי על הקשר בתחום ה-SMB בין הנציגויות של מיקרוסופט באירופה למטה הראשי של החברה. זהו תפקיד מטה פנימי, קריטי ביותר, ולוביץ ינהל אותו מישראל. הוא סירב להתייחס לתפקידו החדש.

לאנשים ומחשבים נודע כי את לוביץ יחליף יוסי שרון, סמנכ"ל חטיבת ה-Retail של מיקרוסופט ישראל. עדיין לא ידוע מי יחליף את שרון בתפקיד זה.

חטיבת ה-SMB של מיקרוסופט ישראל – אותה לוביץ עוזב – היא החטיבה הגדולה ביותר בחברה וכוללת את כל הארגונים שאינם תחת ההגדרה ארגונים גדולים. היא אחראית על הטמעת מוצרים כמו Office 365, וכן מערכות ERP ו-CRM.

לוביץ הוא אחד העובדים הוותיקים במיקרוסופט ישראל. הוא הצטרף אליה לפני כ-10 שנים ומילא בה שורה של תפקידים – האחרון שבהם, כאמור, סמנכ"ל חטיבת ה-SMB. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ברונל בלונדון ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

יצוין כי בתחילת החודש נכנסה לתפקידה המנכ"לית החדשה של מיקרוסופט ישראל, שלי לנצמן. היא החליפה את דני ימין, שמונה לסגן נשיא בחברה העולמית, ואחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה במגזר הארגונים והשותפים העסקיים של החברה בסין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים