צ'ק פוינט: מריוס נכט יחליף את גיל שווייד כיו"ר הדירקטוריון

שווייד ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה ● נכט חבר בדירקטוריון צ'ק פוינט מאז הקמת החברה ב-1993 ומשמש כסגן היו"ר בארבע השנים האחרונות

פורש מצ'ק פוינט. מריוס נכט. צילום: קובי קנטור ז"ל

גיל שווייד החליט לוותר על כפל התפקידים שלו בצ'ק פוינט (Check Point) ובמקומו ימונה כיו"ר דירקטוריון החברה השותף שלו לייסודה, מריוס נכט. שווייד ימשיך לכהן כמנכ"ל.

יצוין כי שווייד משמש הן כמנכ"ל והן כיו"ר מאז הקימו השניים, יחד עם שלמה קרמר, את צ'ק פוינט לפני 23 שנים. נכט מכהן בדירקטוריון מאז הקמת החברה ומשמש כסגן היו"ר מ-2001. הוא משמש בנוסף כסגן נשיא בכיר בצ'ק פוינט – מאז 1999.

לפני שהגיע לצ'ק פוינט סיים נכט תואר ראשון בהצטיינות בפיזיקה ובמתמטיקה באוניברסיטה העברית, במסגרת תוכנית תלפיות, ותואר שני בהנדסת חשמל ומערכות תקשורת באוניברסיטת תל אביב. בהמשך שימש כמנהל פיתוח תוכנה באורבוטק ואף הקים את המחלקה לגרפיקה ממוחשבת של החברה.

צ'ק פוינט נסחרת כיום בנסדא"ק בשווי של כ-14 מיליארד דולר. בשנים האחרונות חל גידול בפעילותה, לאור האיומים השונים, שהביאו לעלייה במודעות הארגונים לצורך בשכבות אבטחת מידע נוספות.

לדברי שווייד, "לנכט יש חלק משמעותי בהצלחת צ'ק פוינט. אני מצפה להמשיך לעבוד איתו בתפקידו המורחב".

נכט עצמו אמר כי "יש לנו הזדמנות גדולה לעזור בהתמודדות עם אתגרי האבטחה. זהו כבוד גדול עבורי לתמוך במעבר של החברה לשלב הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים