אורן שגיא מונה למנכ"ל סיסקו ישראל

במסגרת תפקידו ינהל שגיא את פעילותה העסקית של סיסקו בישראל ואת שיתוף הפעולה עם עשרת השותפים והמפיצים המקומיים ● הוא יחליף את בועז מעוז, שמונה לתפקיד בכיר במטה החברה בקליפורניה

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל

אורן שגיא (43) מונה לתפקיד מנכ"ל סיסקו (Cisco) ישראל – כך הודיעה ענקית התקשורת היום (א'). במסגרת תפקידו ינהל שגיא את פעילותה העסקית של סיסקו בישראל ואת שיתוף הפעולה עם עשרת השותפים והמפיצים המקומיים.

שגיא בעל ניסיון של 20 שנים בענף היי-טק, בתפקידים שכללו פיתוח עסקי, מיזוגים ורכישות, שיווק, תפעול ומכירות. כן הוא שימש דירקטור במספר חברות שהיה שותף בתהליך רכישתן. בחמש השנים האחרונות היה שגיא מנהל אזורי למגזר הביטחוני בסיסקו ישראל. לפני שעבד בענף ההיי-טק הוא שימש כעו"ד המתמחה בקניין רוחני ודיני חברות.

לשגיא תואר ראשון במנהל עסקים מבית הספר אריסון ותואר ראשון במשפטים מבית הספר רדזינר – שניהם במרכז הבינתחומי הרצליה. הוא חבר בלשכת עורכי הדין וסרן (מיל.) בשריון.

יצוין כי שגיא מחליף בתפקיד את בועז מעוז, שביוני האחרון פורסם כי מונה לתפקיד בכיר במטה החברה בסן חוזה, קליפורניה. מעוז, האחראי כעת לארגון השותפים של סיסקו, שימש בתפקיד מנכ"ל הסניף הישראלי במשך שש שנים. מצבת כוח האדם של סיסקו ישראל גדלה בתקופתו פי ארבעה. בנוסף, הסניף הישראלי של סיסקו החל להיות חבר בקואליציה של חברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות, במטרה לשלב ערבים (מענטק) וחרדים (קמאטק) במעגל התעסוקה.

בשנים האחרונות השקיעה סיסקו מיליארדי דולרים בישראל באמצעות רכישות, השקעות בקנה מידה גדול והשקעה בקבוצות הפיתוח. הרכישה הגדולה ביותר הייתה במרץ 2012, אז קנתה סיסקו את NDS תמורת חמישה מיליארד דולר. מרכז המו"פ של NDS פועל בהר חוצבים שבירושלים ומעסיק יותר מ-1,000 עובדים. בין לקוחותיה בישראל נמנות פרטנר, yes ו-HOT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים