באו לבקר במאורת הנמר: דורון דרמון וד"ר יעל סנה, מקימי הגשמות Fulfillment

04/11/2015 15:49
באו לבקר במאורת הנמר: מימין: דורון דרמון וד"ר יעל סנה, מקימי הגשמות Fulfillment

השבוע באו לבקר במאורת הנמר דורון דרמון, ידיד ותיק, לשעבר מנמ"ר מנוסה וכיום מאמן מתקדם, וד"ר יעל סנה, ידידה חדשה, פסיכולוגית ותיקה ולשעבר יו"ר איגוד המאמנים בישראל.

הם סיפרו לי בהתלהבות איך שניהם יצרו שירות חדש לקהילת ההיי-טק בישראל. שם החברה שבחרו הוא הגשמות Fulfillment. זהו שם מבטיח וכדי להבין במה הדברים אמורים, אני נותן להם את הבמה: "החיים הם לא בעיה שצריך לפתור אלא מציאות שרוצים לבנות ולחיות", הם אומרים.

לדבריהם, "הגשמות fulfillment מתמקדת בתהליכי פיתוח בארגונים, כגון בניית חזון החברה, תהליכי ניהול והעצמה צוותיים ואישיים, ליווי תהליכי מיתוג ויצירת מוטיבציה שיווקית – והכול על בסיס משאבי הארגון בסביבה תחרותית ומשתנה. פיתחנו את מודל O.I.M.S (ר"ת Outdoor Indoor Mental Sport) לבניית מציאות חדשה, שהיא תוצאה של תהליך שינוי עסקי, שיפור וייעול מערכות בחברות, בתהליך מובנה, תוך שימוש בכלים ושילוב ניסיון יישומי".

"בסיס העבודה של החברה הוא השילוב בין פעילויות הנחייה ואימון אישי או קבוצתי לבין פעילות פיזיות, אתגריות וספורטיביות – שילוב שמקנה לארגון או לפרט יכולות וכלים להתמודדות עם כל סיטואציה ודרך שיבחרו", לדברי דרמון וד"ר סנה. "הפעילות מאפשרת יציאה מאזור הנוחות והשגרה, תורמת לחיוניות של העוסק בה ולאושרו, מאפשרת חוויית סיפוק במסגרת חיי שגרה ומביאה למיצוי הפוטנציאל שטמון בכל אחד ואחד".

באו לבקר במאורת הנמר: מימין: דורון דרמון וד"ר יעל סנה, מקימי הגשמות Fulfillment

באו לבקר במאורת הנמר: מימין: דורון דרמון וד"ר יעל סנה, מקימי הגשמות Fulfillment

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים