המנכ"ל החדש של קבוצת יעל: דורון גיגי

גיגי, כיום מנהל אגף מערכות במלם מערכות, ייכנס לתפקידו בתחילת השנה הבאה ● הוא יחליף את נתי אברהמי, שמונה למנכ"ל טלדור

דורון גיגי, המנכ"ל החדש של קבוצת יעל

דורון גיגי, כיום מנהל אגף מערכות במלם מערכות מקבוצת מלם תים, מונה למנכ"ל קבוצת יעל – כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא יחליף את נתי אברהמי, שסיים את תפקידו בסוף החודש שעבר ומונה למנכ"ל טלדור. בכך הסתיים תהליך ארוך של מיון מועמדים רבים לתפקיד. גיגי ייכנס לתפקידו בתחילת השנה הקרובה וההודעה על מינויו נמסרה לעובדים היום (ה') בשעות הצהרים.

יצוין כי גיגי הצטרף למלם תים ב-2007, לאחר שזו רכשה את כוראל מערכות, שאותה ייסד ב-1995 והיה הבעלים והמנכ"ל שלה. במהלך שנותיו בקבוצה הוא מילא שורה של תפקידים, שהאחרון שבהם הוא, כאמור, מנהל אגף מערכות במלם מערכות. האגף הוא מהגדולים ומהמובילים מסוגו בארץ ומתמחה בטכנולוגיות, מערכות מידע, פתרונות, ארכיטקטורות פיתוח וניהול פרויקטים מורכבים.

לפני כן שימש גיגי כמנהל אגף יישומים וטכנולוגיות במלם מערכות – אגף שכלל את החברות גרדיאן, כוראל, אלפא סי.אס.פי, דטה מיין ומרטנס הופמן. שלמה אייזנברג, יו"ר קבוצת מלם תים, אמר כי "לאחר שמונה שנים של עבודה במלם, גיגי הולך לתפקיד בכיר חדש. אני מאחל לו הצלחה ומודה לו על תרומתו להצלחת מלם".

איציק רכלבסקי, נשיא יעל, כתב לעובדים: "דורון מגיע לקבוצת יעל עם ניסיון עשיר בניהול ועשייה בעסקים בשווקים בהם פועלת הקבוצה. אנחנו משוכנעים שדורון יצוק לתוכה ערכים מוספים".

יעל היא קבוצת IT שעוסקת במתן פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בתחומים כגון CRM, SOA ,BPM ,ERP ,BI, אינטגרציה, ניהול תוכן, דיווח ובקרה פיננסית, ענן ומובייל. זאת, לצד פתרונות בתחומי החומרה, התשתיות, השירות ומיקור-החוץ.

הקבוצה ממוקמת בצמרת ענף ה-IT מזה שנים רבות. ב-15 השנים האחרונות היא רכשה 10 חברות בשוק המקומי, כשהבולטות ביניהן:  ג'יטרוניקס ישראל (לשעבר אוליבטי), המתמחה בפתרונות חומרה ושירות, KPMG Consulting, שהובילה את השוק ביישומי אורקל (Oracle), חברת ה-IT אוניקס ומגה סנטר, שעוסקת בפתרונות קול סנטר ו-CRM. לפני מספר חודשים רכשה הקבוצה את טוליפ מערכות מידע, שעוסקת בתפעול מערכות מידע, ניתוח מערכות פיננסיות ולוגיסטיות ויישום ERP.

יצוין כי קבוצת יעל מתמחה במתן פתרונות עסקיים מבוססי IT ללקוחותיה וכוללת בתוכה ארבע חברות: יעל תוכנה ומערכות, המתמחה ביישום והטמעה במגוון רחב של מוצרי תוכנה, ביצוע פרויקטים ושירותי מיקור-חוץ. החברה מטמיעה ומייעצת בין היתר בתחום ה-ERP עם פתרונות אורקל, בתחום האינטגרציה וניהול הידע עם פתרונות טיבקו (Tibco), ב-CRM עם אלה של MegaCenter ו-Salesforce ובענן, מובייל, Big Data ואנליטיקה עם פתרונות Google for work.

IFN מובילה את השוק הישראלי מזה שנים רבות בתחומי ניהול התוכן (ECM) והכתיבה הטכנית, עם פתרונות פיילנט (FileNet) של יבמ (IBM).

יעל פתרונות משולבים משמשת כזרוע התשתיות של הקבוצה ומתמחה במכירת פתרונות חומרה ותשתית, בעיקר מבית דל (Dell), פרויקטי תשתית ומתן שירות לחומרה ותוכנה בסיסית למאות אלפי עמדות קצה בישראל.

טוליפ, שנרכשה באחרונה, מתמחה בייעוץ ויישום מערכות פיננסיות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוקי

    על נתי פרסמו את המשכורת שלו , מה המשכורת של גיגי ?

אירועים קרובים