כשהיזם הוותיק פגש ביזמים הצעירים

שלמה דוברת עם שחר מטורין (מימין) ורם יוניש, מייסדי קהילת Startup Grind בישראל

היזם והמשקיע שלמה דוברת התארח באחרונה במפגש של Startup Grind תל אביב – הסניף הישראלי של הקהילה הבינלאומית לעידוד יזמי היי-טק ברחבי העולם.

דוברת הוא יזם היי-טק ותיק וכיום מייסד ושותף בקבוצת ויולה ובקרן ההון-סיכון כרמל ונצ'רס, שהשקיעה בחברות כגון אאוטבריין, איירון סורס ו-Payoneer. בדבריו הוא שיתף את הקהל בגורמים המשפיעים על החלטת השקעה בסטארט-אפ ואמר: "אם היזמים מדברים על כסף ועל אקזיט – סביר שלא נשקיע בהם. אם הם מדברים על טכנולוגיה שתשנה משהו בעולם – אנחנו מקשיבים ובוחנים".

הוא ציין במפגש כי קיימים שלושה מרכיבים חשובים בסטארט-אפ שיכולים לצפות הצלחה: תשוקה, אנשים ומקצועיות.

עוד אמר דוברת, שהקים וניהל בין היתר את טכנומטיקס ושימש כיו"ר ECI: "אם הייתם אומרים לי בעבר שאהיה משקיע בחברות – הייתי נעלב. רציתי להיות יזם ולהקים חברת טכנולוגיה גדולה. בסוף הקמתי יותר מחברה אחת וכיום אני חי את החלום שלי בצורה כפולה, כמשקיע העוזר לחברות ליזמים להגשים את החלום שלהם".

Startup Grind היא קהילת יזמות עצמאית גלובלית (נמצאת ביותר מ-180 ערים בעולם), ללא מטרות רווח. הקהילה מקיימת מפגש בכל חודש, שכולל ראיונות אישיים באנגלית ותחרויות סטארט-אפים. כולם מצולמים בווידיאו ומשותפים עם הקהילה עולמית.

המפגש בו השתתף דוברת נערך במשרדי לאומיטק של בנק לאומי בתל אביב. הנחו אותו רם יוניש ושחר מטורין, שייסדו את הקהילה בישראל.

יצוין כי הצוות של Startup Grind עובד בהתנדבות ובסיוע של חברות כגון לאומיטק, 8300 של מטריקס, TLV Ventures ושינדלר (Schindler).

שלמה דוברת עם שחר מטורין (מימין) ורם יוניש, מייסדי קהילת Startup Grind בישראל

שלמה דוברת עם שחר מטורין (מימין) ורם יוניש, מייסדי קהילת Startup Grind בישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים