באו לבקר במאורת הנמר: דניס מרפי, רפי שקולניק, כפיר שפיר ויעל אברהם – נימבל סטורג'

15/12/2015 12:51
מימין: יושבים - יעל אברהם מנהלת מכירות פנים ודניס מרפי, סגן נשיא עולמי למכירות בנימבל סטורג'. עומדים - רפי שקולניק, מנכ"ל ישראל ואפריקה, וכפיר שפיר, מנהל מכירות ישראל בחברה

לפני ימים אחדים התארחו במאורה שלי אנשי נימבל סטורג': רפי שקולניק, מנכ"ל ישראל ואפריקה, כפיר שפיר, מנהל מכירות ישראל, ויעל אברהם, מנהלת מכירות פנים, שהגיעו יחד עם דניס מרפי, סגן נשיא עולמי למכירות, אותו הם אירחו בביקורו בישראל. ברשימת האטרקציות המקומיות נכללו צלחת חומוס ובירה בבר תל אביבי וביקור במאורת הנמר.

נימבל, יצרנית פתרונות האחסון ההיברידי, שבסיסה בארצות הברית, הוקמה ב-2008. מספר הלקוחות של החברה חצה את ה-8,000 והיא ממשיכה להראות צמיחה מרשימה: ברבעון האחרון עמדה העלייה על 49%.

באחרונה אף הודיעה נימבל שזכתה להיכלל ברביע המובילים, בריבוע הקסם, בדו"ח האחרון של גרטנר (Gartner). נימבל היא החברה הצעירה ביותר ברביע הזה.

ארבעת האורחים סיפרו לי כי יש לנימבל שיתוף פעולה פורה עם סיסקו (Cisco) בהטמעה של פתרון תשתיות משולב בשם SmartStackTM. הפתרון הוטמע ביותר מ-750 חברות והוא מבטיח פריסה מהירה יותר של יישומים בסיכון מופחת. באחרונה כללה סיסקו את הפתרון בקטגוריית ה-CVD (ר"ת Cisco Validated Design) שלה.

מרפי הסביר במהלך הביקור כי שוק האחסון עבר בתקופה האחרונה שינויים רבים והספקים המסורתיים לא השכילו לאמץ את המדיה החדשה. פתרון האחסון ההיברידי שמציעה נימבל מאפשר את השימוש בדיסקים ובפלאש (Flash) על פי צרכי הלקוח וכך מאפשר לו ליהנות הן מביצועים והן מנפח ללא פשרות. בנוסף, באמצעות השותפים העסקיים היא מספקת פלטפורמה לאבטחת מידע, גיבוי נתונים, ניהול מערכת ואחסון בענן. כל אלה משתלבים לכדי חסכון באנרגיה ובמשאבים, צמצום שטח רצפה וכמובן, ביצועים מעולים.

"נימבל סטורג' היא חברה קטנה אבל היתרונות שיש לה הם גדולים", הוסיף שקולניק. "הלקוחות שלנו נהנים מצוות של מומחים טכנולוגיים ומערך תמיכה מתקדם וכמו כן, מיחס עלות תועלת משופר, בייחוד ביחס לספקים המסורתיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים