באו לבקר במאורת הנמר: נעמי ויינשטוק ורוני פילבסקי, NRspirit אימוני הצלחה!

19/01/2016 17:00
באו לבקר במאורת הנמר: משמאל - נעמי ויינשטוק ורוני פילבסקי, מאמנים ושותפים ב-NRspirit אימוני הצלחה!

החיים מתדפקים בכל בוקר על הדלת, אבל לא תמיד מחכים עד שנואיל לפתוח – זה המסר שהביאו עמם למאורת הנמר נעמי ויינשטוק ורוני פילבסקי, מאמנים ושותפים ב-NRspirit אימוני הצלחה!

השניים סיפרו לי כי אחרי קריירות אחרות – ויינשטוק בהוראה וייעוץ ארגוני ופילבסקי בעיתונות וייעוץ תקשורתי – הם החליטו להיכנס לפרק שונה לחלוטין בחייהם. לדבריהם, המסע שהם יצאו אליו נדמה אז כלא הגיוני, אולם כיום הסתבר שהוא מסע נכון. את המסר הזה הם מעבירים מדי יום ביומו

רצים להצלחה. אחת הפעילויות של NRSpirit אימוני הצלחה!

רצים להצלחה. אחת הפעילויות של NRSpirit אימוני הצלחה!

בביקור הם סיפרו לי כיצד בשנים של אימונים, אלפי קילומטרים של ריצה, מאות תחרויות ומרוצים, מרתונים, אולטרה מרתונים ותחרויות איש ברזל, הם צברו הנאה, סיפוק ואושר, וצלחו אתגרים, קשיים ורגעי סבל ומשבר. מכל זה הם צמחו ופיתחו פתרונות וכלים להשתפר ולהצליח בעסקים וגם כאנשים פרטיים. את הכלים שלהם מעבירים השניים בסדנאות, הרצאות ואימוני כושר וריצה ברחבי הארץ.

מה אתם עושים אחרת?
"אורח חיים בריא, שמשלב תזונה נכונה וספורט, הפך בשנים האחרונות לטרנד. אנחנו מאמנים כיום שמונה קבוצות ריצה, שמשתתפים בהן כ-150 רצים – נשים, גברים וילדים. כל אחד מהם הגיע מסיבה אחרת וכולם ממשיכים מסיבה אחת: זה הגיוני ונכון.

בנוסף, ראינו שארגונים מתחילים להבין שיש להם חלק חשוב ואחריות על אורח החיים הבריא של העובדים. עובד בריא, ששומר על תזונה וכושר נכונים, הוא עובד מאושר יותר, וזה משליך גם על הסובבים אותו, הקולגות והמנהלים שלו. ארגונים, בעיקר בהיי-טק, מתבססים על חזון וערכים, שמימושם יסלול את הדרך להצלחות עסקיות, אישיות וארגוניות. לדוגמא: נחישות, העזה, מנהיגות ושיתוף פעולה, הם ערכים קריטיים בהצלחת החברה, ועובדים המבטאים ערכים אלה ואחרים בעבודתם משיגים יותר הצלחות, הוקרה ובעיקר סיפוק וגאווה. ממקום זה פיתחנו מבחר סדנאות שמותאמות לארגונים ועסקים ומנחילות ערכים אלה בדרכים לא שגרתיות".

באילו סדנאות מדובר?
"סדנת ההצלחה Pro Sport Leader, למשל, מספקת ארגז כלים לארגון ולעובדיו בכל התחומים החשובים להצלחתם, בהם תקשורת ארגונית, שיתוף פעולה, מוטיבציה, הזדהות, מנהיגות ויצירתיות. את הסדנה הזו העברנו לצוותי עבודה, צוותי ניהול, מכירות, שירות לקוחות וכדומה. היא ממחישה את הערכים המופקים מפעילות ספורטיבית ומדריכה ליישומם בדרך להצלחה והשגת מטרות כלל ארגוניות. ניתן להעביר את הסדנאות עם או בלי פעילות ספורטיבית.

"סדנה נוספת היא Pro Sport Experience, שמעבירה את הערכים דרך הרצאות מרתקות, מלוות במצגות, בנושאים הקשורים לספורט וליתרונות ולרווחים שיש בו. תכני ההרצאות משלבים הקבלה בין ערכי הספורט לערכי החיים; סיפורים על השתתפות בתחרויות ומרוצים 'בלתי הגיוניים', וכמה רחוק זה יכול לקחת אותנו בעסקים; הצבת יעדים והדרך להגיע אליהם; ויצירה ושימור מוטיבציה.

NRSpirit אימוני הצלחה!

NRSpirit אימוני הצלחה!

"כמו כן, קיימת סדנת Pro Sport Fitness, 'דרך הרגליים', שמביאה לארגונים אימוני כושר וריצה – בקבוצות ובאופן פרטני. הפעילות הזו מכוונת את המתאמנים לפרוץ קדימה ולבטא יכולות שעד אז לא הצליחו לבטא. זאת, בנוסף לרווחים כשיפור דרמטי בכושר הגופני, הפחתת משקל עודף, שיפור חילוף חומרים, תחושות ואנרגיות חיוביות, ערנות ופעלתנות. הניסיון שלנו מראה שיש לקיום קבוצות ריצה ארגוניות רווחים יוצאי דופן עבור הארגון: הן מגבירות את ההזדהות של העובדים איתו, מחזקות אצלם מסרים של רווחה ואורח חיים בריא, מייצגות ומציגות את הארגון במרוצים ואחרון חביב: עובדים שהתאמנו בתחילת היום מגיעים לעבודה רעננים ומלאי מרץ, עם רמת אדרנלין ואנדורפינים גבוהה, שמניבה מצב רוח טוב וגישה חיובית למטלות.

אנחנו מקיימים גם ימי ספורט לעובדים, עם או בלי משפחות. ללא משפחות, מדובר ביום שכולו גיבוש ופאן, וכשזה איתן, יש שיתוף פעולה בתוך המשפחה, בין הורים וילדים, ובין משפחות.

אם רוצים פעילות עוד יותר לא שגרתית, אנחנו מתכננים מרוצים פרטיים לעובדי הארגון – רגילים או מרוצי שליחים, על פני חצי יום, יום שלם או יומיים – עם לינה או בלי.

בכל הפעילויות הללו אנחנו נוכחים, מדגימים ומעודדים".

תנו דוגמה לפעילות בארגון שהייתה מבחינתכם הצלחה
"יש לא מעט כאלה, ביניהם בקמפוס שיאים באוניברסיטת תל אביב; איגוד הספורט לנשים אתנה; ועיריות הרצליה וכפר סבא. ההצלחה בגופים הללו הייתה מספקת ומתגמלת.

אנחנו עובדים גם עם קבוצת ילדים אוטיסטים ועמותה למען נשים חולות בסרטן שחלות ושד. בפעילויות האלה מתווספות לעבודה ולהצלחה משמעויות אנושיות, כמעט קיומיות".

מה המסר שלכם לקהילת ההיי-טק?     
"יש בעולם הספורט ייצוג יוצא דופן לאנשי היי-טק, בעיקר ברכיבת אופניים ובריצה, מאחר שמדובר באנשים שמטבעם הם הישגיים, נענים לאתגרים ואוהבים פעילות לא שגרתית. אנחנו פוגשים אותם מתאמנים לבד או בקבוצות שגיבשו במסגרת חייהם הפרטית, או כחלק מהקבוצות שלנו, וזה משמח ומבורך וכן ירבו.

יחד עם זאת, אנחנו מאמינים בכוחה של פלטפורמה משותפת שתחבר ביניהם. היינו רוצים לראות יותר ארגוני היי-טק נרתמים לנושא ומספקים את התשתית הנכונה והיעילה ביותר להישגים. אין לנו ספק בכוח הקבוצה והארגון לא רק לתמוך בהתגייסות למשימה אלא גם בהתמדה – וזה האתגר הקשה ביותר.

ברוח אנשים ומחשבים, המסר שלנו הוא: היי-טק מחבק – גם בספורט".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים