מ-ורינט לסטארט-אפ: הודי זק ינהל את הפעילות העסקית של Cytegic

זק, שהקים את חטיבת הסייבר ב-ורינט ועמד בראשה, יצטרף ל-Cytegic ב-1 בפברואר ● הוא יחבור בכך לראשי החברה, בהם כרמי גילון, לשעבר ראש השב"כ

הודי זק, מנהל הפעילות הראשי של Cytegic

במקרים רבים, אנשי היי-טק עוברים מסטארט-אפים לחברות גדולות. הודי זק עושה את המסלול ההפוך: זק, עד לא מכבר ראש חטיבת הסייבר בחברת אבטחת המידע ורינט (Verint), מצטרף לסטארט-אפ Cytegic וייכנס ב-1 בפברואר לתפקיד מנהל הפעילות העסקית שלו. הוא חובר בכך לכרמי גילון, לשעבר ראש השב"כ, לשי זנדני ולד״ר אלון קפלן, שעומדים בראשות החברה.

Cygetic פיתחה פלטפורמה המאפשרת למנכ"לים וראשי דירקטוריון לקבל החלטות ניהוליות מושכלות הנוגעות להגנת הסייבר של החברה שתחת אחריותם.

זק הוא בוגר תוכנית תלפיות הצה"לית, במסגרתה סיים תואר ראשון בהצטיינות במתמטיקה ופיזיקה באוניברסיטה העברית. בהמשך השלים, בהצטיינות יתרה, תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטת תל אביב. בשירותו הצבאי הוא הוביל פרויקטים במחלקת הפיתוח של חיל האוויר ולאחר מכן היה ממקימי מנהלת חומה במשרד הביטחון, עוד במדים. לאחר מכן, כשעבד באלתא, הוביל זק את פרויקט המכ"ם אורן ירוק, עד לקבלתו המבצעית בצה"ל.

בהמשך שימש זק כסמנכ"ל פיתוח ו-COO במטאלינק ולאחר מכן כנשיא חטיבת מוצרי הגבייה של אמדוקס. זו לא הפעם הראשונה בה הוא עוזב חברה גדולה לטובת סטארט-אפ: אחרי אמדוקס הוא ייסד וניהל את קורסייט, שפיתחה מוצר בתחום הפינטק. משם הוא הגיע ל-ורינט, בה הקים וניהל את חטיבת הסייבר, הוביל פיתוח מוצרים וגיבש את האסטרטגיה העסקית הגלובלית.

"חיפשתי אתגר ויצירתיות"

לדברי זק, "חיפשתי אתגר ויצירתיות ועל כן בחרתי להצטרף לסטארט-אפ Cytegic, שמציע פתרונות בתחום הגנת הסייבר המבוססים על גישה חדשנית וייחודית".

גילון ציין כי "אני משוכנע שהידע הרחב והניסיון העסקי הרב של הודי יובילו את Cytegic במסלול ההצלחה".

מ-Cytegic נמסר שהמוצרים שלה מאפשרים לנושאי תפקידים בכירים להבין אילו סוגיות דורשות את תשומת ליבם – ואת משאבי הארגון. משפיעה על כך העובדה שרגולטורים בעולם החלו באחרונה להטיל על מנהלים ודירקטוריונים אחריות גם לניהול סיכוני הסייבר של הארגונים, ובעתיד הם יחויבו להיות מעורבים בהחלטות אלה. הממשק של החברה מאפשר להם להבין מהי מידת בשלות הגנות הסייבר של הארגון, למפות את האיומים הרלוונטיים ומגמות הסיכון העתידיות ולחזות איך ישפיעו החלטותיהם על מוכנות הסייבר של הארגון.

Cytegic נוסדה בתל אביב ב-2012 וגייסה עד כה שישה מיליון דולר ממשקיעים פרטיים בלבד. באחרונה היא הרחיבה את היקף פעילותה בארצות הברית ומוצריה מוטמעים או נבחנים במספר גופים פיננסיים בולטים בישראל ובחו"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים