נס מודה ללקוחות קו מיקור-החוץ – חלק ג'

מימין: מלכה שפי,IT Support Manager ב-HP Indigo; וגבי גדג', מנהל תחום תמיכת לקוחות בקו מיקור-חוץ בנס

חמים, נעים ומעשיר היה בבוקר התודה שערך בהרצליה קו מיקור-החוץ של נס לכ-100 מלקוחותיו הבכירים, מכלל מגזרי המשק.

המפגש התקיים בסימן תודה והערכה ללקוחות הללו על האמון והעבודה המשותפת בכל פעילות קו מיקור-החוץ של נס.

פתחו את המפגש במילות תודה שחר אפעל, מנכ"ל נס, ורוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו מיקור-החוץ. הוא כלל הרצאות מעשירות ומרתקות של יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה, ושל שי אגסי.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: מיכל צוקרל, סמנכ"לית חטיבת יועצים ומומחים בקו מיקור-החוץ בנס; סימה לנדסמן, מנהלת מחלקה באגף מערכות המידע בשירותי בריאות כללית; ויעל רגב, מנהלת מחלקה באגף מערכות המידע בשירותי בריאות כללית

מימין: מיכל צוקרל, סמנכ"לית חטיבת יועצים ומומחים בקו מיקור-החוץ בנס; סימה לנדסמן, מנהלת מחלקה באגף מערכות המידע בשירותי בריאות כללית; ויעל רגב, מנהלת מחלקה באגף מערכות המידע בשירותי בריאות כללית

מימין: אשר רשף, משנה למנכ"ל ומנהל מערכות המידע של לאומי קארד; שחר אפעל, מנכ"ל נס; ורוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו עסקים מיקור-חוץ בנס

מימין: אשר רשף, משנה למנכ"ל ומנהל מערכות המידע של לאומי קארד; שחר אפעל, מנכ"ל נס; ורוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו עסקים מיקור-חוץ בנס

מימין: מלכה שפי,IT Support Manager ב-HP Indigo; וגבי גדג', מנהל תחום תמיכת לקוחות בקו מיקור-חוץ בנס

מימין: מלכה שפי,IT Support Manager ב-HP Indigo; וגבי גדג', מנהל תחום תמיכת לקוחות בקו מיקור-חוץ בנס

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים