באו לבקר במאורת הנמר: ד״ר אלכס קומן, ד״ר יעקב יוקלסון ואנטולי שיין, Accera

03/03/2016 13:00
אנשי אקסרה. מימין: ד״ר אלכס קומן, סמנכ״ל האסטרטגיה, ד״ר יעקב יוקלסון, סמנכ״ל הטכנולוגיות, ואנטולי שיין, המנכ״ל. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר אנשי חברת Accera – ד״ר אלכס קומן, סמנכ״ל האסטרטגיה, ד״ר יעקב יוקלסון, סמנכ״ל הטכנולוגיות, ואנטולי שיין, המנכ״ל.

הם סיפרו לי כי מזה ארבע שנים הם עוסקים במינוף דליוורי מכוון ערך, פיתוח אג'ילי ו-DevOps. באחרונה, עם נהירת עסקים לתחום הדיגיטליזציה, הבחינו השלושה בביקוש העצום להטמעת ערכים אלה ביחידות IT של ארגוני אנטרפרייז.

״המרת תהליכים עסקיים לממוחשבים (דיגיטליזציה) גורמת למנכ"לים לדרוש גידול קיצוני בתפוקת ה-IT, יחד עם צמצום בהוצאות. אג'ייל, וירטואליזציה ומחשוב ענן מאיצים את קצב הפיתוח של פונקציונליות עסקית. קצב זה ימוטט את מערך התפעול הנוכחי של ה-IT, שאינו ערוך לפעול במהירות כזו", אמרו.

בביקורם במאורת הנמר, בעקבות כנס CEO Awards, שוחחנו אודות הפער בין הביקוש העסקי לבין המחסור במתודולוגיות, כישורים וכלים למימוש מצוינות בדליוורי. הם הציגו בפניי את גישתם השלמה ל-DevOps. השלושה מהווים שילוב מנצח של ידע וניסיון בתחום ה-DevOps, ממתודולוגיית יצירת ערך ועד יישום והטמעת DevOps בארגוני אנטרפרייז גלובליים.

"יוזמות DevOps רבות מתחילות ומסתיימות באוטומציה. לאוטומציה תפקיד חיוני ב-DevOps, אבל מניסיוננו, חשוב להתחיל בהבנת הקשר בין חזון ואסטרטגיה עסקיים לבין מצוינות בדליוורי".

הם ציינו כי Accera מגייסת את ניסיונה לסייע לארגונים להשתדרג ברמת ה-DevOps.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים