מינויים ב-Veeam: הודיעה על מנכ"ל ונשיא חדשים

החברה מינתה את פיטר מקיי, עד כה בכיר ב-VMware , לנשיא ולסמנכ"ל התפעול של החברה, ואת וויליאם לרג'נט למנכ"ל

מימין: פיטר מקיי, נשיא Veeam וסמנכ"ל התפעול שלה, ו-וויליאם לרג'נט, מנכ"ל החברה

Veeam הכריזה על שני מינויים בכירים בחברה: פיטר מקיי, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל בכיר ומנכ"ל אמריקה ב-VMware, מונה לנשיא Veeam ולסמנכ"ל התפעול שלה. וויליאם לרג'נט, שכיהן עד כה כסמנכ"ל בכיר ב-Veeam, מונה למנכ"ל החברה. רטמיר טימשב ואנדריי ברונוב, המייסדים והמנהלים, ימשיכו לעבוד בחברה, ויתמקדו באסטרטגיית שוק ובפיתוח של מוצרים חדשים.

יצוין ש-Veeam מציעה פתרונות Always On Enterprise, שמאפשרים לחברות בשוק זה תפעול שוטף וזמני התאוששות מהירים – של פחות מרבע שעה. היא הוקמה ב-2006 ויש לה כיום יותר מ-39 אלף שותפים מקצועיים ויותר מ-193 אלף לקוחות ברחבי העולם. המטה העולמי שלה יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים ברחבי העולם, בכלל זה בישראל.

טימשב אמר כי "עם המינויים של מקיי ולרג'נט אנחנו מכניסים עומק, ניסיון וכישרון לצוות ההנהלה המוביל שלנו. השניים הם מנהלים מנוסים, שבאים עם ארגז כלים מכובד. הם יהוו גורמים חיוניים בהגשמת השאיפה של Veeam להמשיך בתהליך הצמיחה שלה".

לדבריו, "מקיי יצטרף לדירקטוריון שלנו, לצד ברונוב, לרג'נט ואנוכי. Veeam שולחת איתות ברור לשוק בנוגע למעמדה ורמז לכך שעד כה גירדה רק את קצה הפוטנציאל שלה".

מקיי ציין כי "'טרנספורמציה דיגיטלית, ענן, טכנולוגיות חברתיות ומשתמשים משנים את הדרך בה ארגונים מנהלים עסקים, ובונים את התיאבון הארגוני לנכס גישה תמידית למידע קריטי ולאפליקציות, ולהיות Always-On. אנחנו בשיאה של מהפכה דיגיטלית כוללת, ובשעה שארגונים מחפשים לרתום את הענן ולעמוד בקצב הדרישות המשתנות של המשתמשים, עם זמינות תמידית, זמינות מידע היא כבר לא בגדר אופציה אלא צריכה לקבל מעמד של אסטרטגיה ארגונית בעדיפות עליונה. לכן אני כאן".

לדברי לרג'נט, "ביליתי את רוב הקריירה שלי בהקמת עסקים, אבל Veeam נמצאת תמיד בחוד החנית של החדשנות. אנחנו מביטים לעבר העתיד – המיקוד שלנו יהיה בהקניית זמינות של 24 שעות ביממה, תוך מינוף הפוטנציאל של כלכלת הדיגיטל הנוכחית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים