מלקוח לספק: איתן יהודה מונה ל-CTO האזורי של HDS

יהודה, עד לא מכבר מנהל הטכנולוגיות הראשי של ישראכרט, יהיה אחראי על ישראל ומדינות אגן הים התיכון ● את מקומו בישראכרט ימלא סגנו, יוני גרינפלד

איתן יהודה, מנהל הטכנולוגיות הראשי ומנהל הפיתוח העסקי של היטאצ'י דאטה סיסטמס. צילום: ניב קנטור

איתן יהודה, שכיהן עד לא מכבר כמנהל הטכנולוגיות הראשי ומנהל מחלקת התשתיות וההמשכיות העסקית של ישראכרט, מונה למנהל הטכנולוגיות הראשי ומנהל הפיתוח האזורי של היטאצ'י דטה סיסטמם (HDS). את מקומו של יהודה בישראכרט ממלא יוני גרינפלד, שהיה סגנו.

במסגרת תפקידו יהיה יהודה אחראי על ישראל ועל אגן הים התיכון, הכולל מדינות כמו יוון, קפריסין ומלטה. הוא יפעל להרחבת הפעילות של HDS במדינות אלה למגזרים נוספים ולחשיפתם של ארגונים למוצרי החברה בתחומי הדיגיטל, הבריאות והביטחון.

יהודה, סא"ל (מיל'), הוא בעל ניסיון של יותר מ-25 שנים בתחום התשתיות. בעברו שירת בצה"ל במשך 25 שנים במגוון תפקידי פיתוח ותשתיות. הוא שימש מספר שנים כראש ענף תשתיות מחשוב בחיל הים ולאחר מכן כראש ענף תשתיות בסיסיות בממר"ם.

כחלק מתפקידו בישראכרט היה יהודה שותף לפרויקטים טכנולוגיים מורכבים, בהובלת רונן זרצקי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. אחד הפרויקטים הגדולים הללו הוא העברת אתר הגיבוי של ישראכרט מתל אביב לדטה סנטר של יבמ (IBM) במחצית 2011. הפרויקט ארך כחצי שנה וההעברה הפיזית נמשכה 14 שעות. עלותו של פרויקט זה מוערכת בשוק במיליון שקלים.

במפגש עם פורום המנמ"רים והמנכ"לים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בדטה סנטר, הוא אמר כי "הבאנו לכך שרציפות המשאבים תישמר בעת המעבר ולאורך זמן".

הופעת הבכורה של יהודה בכובע החדש שלו התקיימה בכנס Storage של אנשים ומחשבים, שנערך בשבוע שעבר. הוא אמר בדבריו באירוע כי ארגונים שלא יבצעו מודרניזציה של ה-IT יישארו מאחור.

יהודה מחזיק בתואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה מאוניברסיטת חיפה, בתואר שני בסטטיסטיקה (מסלול הסתברות יישומית) באוניברסיטת חיפה ובתואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

לדברי אלי משה, מנכ"ל HDS ישראל ומנהל אזור E-Med בחברה העולמית, "גיוס התפקיד של מנהל טכנולוגיות ראשי נועד בעיקר לפיתוח עסקי של הכיוונים המרכזים של היטאצ׳י. איתן יהודה יוביל ארגונים לפתרונות בעולם הדיגיטלי, לפתרונות תשתית אחודה כבסיס להקמת עננים ולפתרונות ניהול המידע החדש שנצבר כחלק מהמעבר מעולם הקבצים לעולם האובייקטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים