בזק בינלאומי זכתה בשותף השנה בישראל של מיקרוסופט

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, יחד עם מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

מיקרוסופט (Microsoft) בחרה בבזק בינלאומי כשותף השנה שלה בישראל ל-2016.

החברה נבחרה כחלק משותפים ב-37 קטגוריות שהפגינו יכולות ליבה בתחומים כמו: טכנולוגיות ענן, המגזר הציבורי, קהילה (Citizenship) ורבים נוספים.

האותות המוענקים מדי שנה מציגים שותפים בולטים של מיקרוסופט, שהפגינו מצוינות בחדשנות וביישום של פתרונות ללקוחות שמבוססים על טכנולוגיות של החברה.

השותפים הזוכים נבחרו מתוך 2,500 מועמדים ב-119 מדינות ברחבי העולם, בהתחשב במחויבויותיהם ללקוחות ובהשפעת הפתרונות שמטמיעים בשוק בהשראת הטכנולוגיות שמקדמת מיקרוסופט.

בנימוקיהם לזכייה כתבו השופטים כי "בזק בינלאומי היא ספקית האינטרנט המובילה ואחת מחברות האינטגרציה הגדולות בישראל, עם נתח שוק של יותר מ-42% בשוק האינטרנט, שנותנת שירות לשבעה מכל 10 עסקים במדינה. זו החברה היחידה בישראל שמחזיקה בבעלותה כבל תקשורת תת ימי".

"בזק בינלאומי היא חלק מהאקו-סיסטם של מיקרוסופט מזה שנים. היא חוללה שינוי גדול בשלוש השנים האחרונות, כתוצאה מההבנה שפיתוח שירותי הענן של מיקרוסופט, וה-Office 365 בפרט, הוא הדבר הנכון להתפתח עמו אסטרטגית", הוסיפו השופטים. "מאז, בזק בינלאומי השקיעה רבות בפיתוח היחסים והשותפות, יצירה מחדש של תפקיד מנהל מוצר מיקרוסופט (Microsoft SSP), הכשרת מאות נציגי מכירות, אנשי Pre-sale ו-Post-sale, אנשי שיווק, גיוס של מנהל מוצר Azure וכמה מהנדסי Azure, השקעות גדולות בשיווק דיגיטלי ופעילות דיגיטלית ככלל, פיתוח צוותי תמיכה טכניים, במטרה להפוך למרכז רווח באמצעות יצירת לידים וקידום מכירות Up/cross והצעת גרסאות מתקדמות של Office 365 לכל, שהופכות למנועים 'משומנים', שעובדים באופן עצמאי".

עוד נכתב כי "צעד אחר צעד, הם טיפסו למקום ה-13 המכובד ב-CSP direct WW, מתוך מאות חברות בעולם, עם יותר מאלפי לקוחות ועשרות אלפי מושבים, בעיקר במרחב ה-MBS. מדובר בצמיחה של יותר מ-400% בהשוואה לשנה שעברה".

"במבט לעתיד", הוסיפו השופטים, "בזק בינלאומי משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם פרודוור -CRM OL for everyone – שותף ה-MBS המקומי הגדול ביותר. Azure ו-Azure Stack הם הבאים בתור. בזק בינלאומי מייצגת את רעיון ה-'תאכל ותחלום', עם יכולות הוצאה לפועל וביצוע יוצאות מן הכלל בתחומי הענן, ומחויבות רבה לאסטרטגיה ולמטרות העסקיות של מיקרוסופט".

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, יחד עם מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, יחד עם מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

אנשי מיקרוסופט ובזק בינלאומי במעמד ההכתרה. שני מימין: מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

אנשי מיקרוסופט ובזק בינלאומי במעמד ההכתרה. שני מימין: מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים