אורי חינסקי מונה למנכ"ל Rider בישראל

חינסקי ינהל את החברה, שהשיקה את אפליקציית הזמנת המוניות בינואר האחרון ומתחרה ב-גט ובאובר

אורי חינסקי, מנכ"ל Rider בישראל. צילום: בנצי לבקוביץ'

אורי חינסקי מונה למנכ"ל בישראל של האפליקציה להזמנת מוניות Rider. המינוי בוצע על ידי החברה האם הבריטית, Rider App.

Rider היא אפליקציה שמתחרה בשוק התחבורה, שנמצא בימים אלה בשיח הציבורי, בפרט בכל הקשור לתחבורה השיתופית. היא מתחרה בשמות גדולים – גט (Gett) ואובר (Uber), אלא שבניגוד אליהן, Rider עובדת בשיתוף פעולה עם תחנות מוניות פיזיות. האפליקציה הושקה בישראל בינואר האחרון וגרסה מחודשת שלה עתידה לראות אור בספטמבר.

חינסקי מלווה את Rider מההשקה הראשונית של האפליקציה, כמנהל הדיגיטל של החברה בישראל. הוא בן 37, בוגר לימודי פיתוח תוכנה מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו, נשוי ואב לשניים. בעבר הוא שימש כמפתח וראש צוותי פיתוח בחברות ZAG, קומפיוצ'ר ו-Safe Change.

בשנים האחרונות עסק חינסקי בתחומי השיווק אונליין,קידום אתרים (SEO), רשתות חברתיות והפעלת קמפיינים במדיה הדיגיטלית. בכלל זה הוא התעסק, בין היתר, ב-Google Adwords, פייסבוק (Facebook), מיקרוסופט אד סנטר (BingAds), יאנדקס, אאוטבריין/טאבולה ומערכות Programmatic Advertising אחרות.

עם השקת Rider אמר חינסקי כי "האפליקציה היא כמו הקצה של הקרחון שרובו מתחת לפני הים. המערכות החכמות שפועלות ברקע הן המוח והחסם הטכנולוגי שאנו מציבים. מוניטקס (שהאפליקציה פותחה בשיתוף איתה – א"מ), בשיתוף אנשי Rider, מיקסמו את היכולות האלו לטובת הצרכן ולטובת התחנה. זה תוצר טכנולוגי שאנו פועלים כדי לממש אותו במדינות נוספות".

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ענת

    בחול אובר הכי טובה, בארץ למרבה ההפתעה ריידר מתפקדת כבר יותר טוב מגט טקסי

  2. איתן

    האיש הנכון במקום הנכון. צפויה לריידר הצלחה רבה עם מר חינסקי כמנכ"ל. איש מוכשר עם נסיון רב ויכולת מובילות.

  3. איתן

    סחטיין, בן אדם מוכשר! עם ידע עצום בתעשייה... בהצלחה

אירועים קרובים