בני ובנות הזוג של העובדים – במרכז

אנשי אורקל: מימין - מירי שטומפר, אילן שפיגלמן, ריי מאור ויעל קורן

לקראת שבוע אורקל 2016, שנערך השבוע, אירחו באחרונה אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל (Oracle) ישראל, וזיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה, מפגש שהוקדש כולו לבני ובנות הזוג של עובדי תעשיית ההיי-טק. האירוע התקיים בסינמה סיטי ברמת השרון.

שפיגלמן הסביר את הרעיון שעמד מאחורי המפגש: "בני ובנות זוג רבים של אנשי ההיי-טק וה-IT חיים בתחושה שהם לא באמת יודעים מה עושה בן הזוג שלהם בחייו המקצועיים. אנשי ההיי-טק עובדים שעות ארוכות ומדברים במילים לא ברורות, כמו: DevOps ,Java ,DB ו-Open Source. האירוע אפשר לבני הזוג סוף סוף הצצה אמיתית לעולם בו חי בן זוגם – עולם ה-IT".

הזוגות שהגיעו הקשיבו להרצאה של רוני קרן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ג'ון ברייס, שכללה "טיול בממלכת הבאזזים" של ההיי-טק והסברים על מושגי יסוד בעולמות הפיתוח. כמו כן, הם שמעו הרצאה של ריי מאור (המכונה רייקולס), גיבור תוכנית הריאליטי המשימה: אמזונס, שבחיים האמיתיים הוא עצמו היי-טקיסט ויועץ בכיר בתחום בסיסי הנתונים .

במהלך האירוע הושק הסטארט-אפ UPRight ונציגיו הציעו למשתתפים התנסות במוצר טכנולוגי חכם לאימון יציבה, שמתאים למי שעובדים שעות רבות מול המחשב.

לסיום, צפו המשתתפים בהקרנת טרום בכורה של הסרט על אדוארד סנואודן, איש המחשבים שעבד בשירות ה-NSA ומדליף המסמכים הגדול בכל הזמנים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

אנשי אורקל: מימין - מירי שטומפר, אילן שפיגלמן, ריי מאור ויעל קורן

אנשי אורקל: מימין – מירי שטומפר, אילן שפיגלמן, ריי מאור ויעל קורן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים