מימין: ויטו ולנטאויוס מ-Salesforce; בריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של Salesforce לאזור EMEA; ואוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל
Salesforce חתמה את 2016 בכנס מקצועי שערכה ללקוחותיה במרכז פרס לשלום ולחדשנות ביפו.
בכנס הוצג פתרון Pardot של החברה לבניית קמפיין שיווק ממוקד יותר ומותאם אישית.
הדוברים המרכזיים באירוע היו אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל, ובריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של החברה לאזור EMEA.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה, למדה כיצד לשווק נכון ויעיל יותר, וחזרה עם תמונות.
מימין: טלי גבאי מ-Perion; אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל; ויובל שמואל מ-Perion
מימין: אואן מקוניל מ-Salesforce ורונן טבריה מ-ServiceWise
מימין: ויטו ולנטאויוס מ-Salesforce; בריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של Salesforce לאזור EMEA; ואוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל
נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Salesforce ישראל
תגובות
(0)