Salesforce מלמדת כיצד לשווק טוב יותר

מימין: ויטו ולנטאויוס מ-Salesforce; בריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של Salesforce לאזור EMEA; ואוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל

Salesforce חתמה את 2016 בכנס מקצועי שערכה ללקוחותיה במרכז פרס לשלום ולחדשנות ביפו.

בכנס הוצג פתרון Pardot של החברה לבניית קמפיין שיווק ממוקד יותר ומותאם אישית.

הדוברים המרכזיים באירוע היו אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל, ובריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של החברה לאזור EMEA.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, למדה כיצד לשווק נכון ויעיל יותר, וחזרה עם תמונות.

מימין: טלי גבאי מ-Perion; אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל; ויובל שמואל מ-Perion

מימין: טלי גבאי מ-Perion; אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל; ויובל שמואל מ-Perion

מימין: אואן מקוניל מ-Salesforce ורונן טבריה מ-ServiceWise

מימין: אואן מקוניל מ-Salesforce ורונן טבריה מ-ServiceWise

מימין: ויטו ולנטאויוס מ-Salesforce; בריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של Salesforce לאזור EMEA; ואוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל

מימין: ויטו ולנטאויוס מ-Salesforce; בריג'יט צ'רמנט, מנהלת מוצר Pardot של Salesforce לאזור EMEA; ואוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce בישראל

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Salesforce ישראל

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Salesforce ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים