שגיא בן צדף מונה לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של ברייטקום

שגיא בן צדף, סמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של ברייטקום. צילום: יח"צ

ברייטקום, שעוסקת בפרסום דיגיטלי, הודיעה היום (ה') על מינויו של שגיא בן צדף לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה. הוא יפעל בתפקידו להרחבת תיק המוצרים הפרוגרמטיים של ברייטקום, יהיה אחראי על חזונה בתחום המוצריה ויוביל את גוף הטכנולוגיה שלה.

בן צדף, נשוי + 3, כיהן בשלוש השנים האחרונות כמנכ״ל ומייסד הסטארט-אפ קטץ׳ אפ, שעוסק באיסוף והנגשה של תוכן רלבנטי ופופולרי מאתרי חדשות בזמן אמת. לפני כן הוא הקים את הסטארט-אפ סרנדיפ מדיה, שפיתח שירות מוזיקה חברתי, וכיהן כמנכ"ל החברה. בעבר הוא שימש כדירקטור מוצר ברדויז׳ן. בן צדף הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה וניהול – שניהם בהצטיינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים