החגיגה הירושלמית של JVP לשנה החדשה

מימין: ח"כ נחמן שי והח"כ לשעבר אראל מרגלית. צילום: דרור סיתהכל

למרות מזג האוויר החורפי, היה צפוף מאוד במסיבת השנה החדשה של קרן הון-הסיכון הירושלמית JVP, שהתקיימה בליל הסילבסטר בזאפה שבבירה. כ-1,500 איש מתעשיית ההיי-טק הישראלית, יזמים, פעילים חברתיים ואנשי מפתח בפוליטיקה בארץ הגיעו לחגוג עם אנשי הקרן את כניסתה של 2018.

המסיבה כללה מוזיקה שניגן DJ דני תובל, בר פתוח ודוכני מזון עם שווארמה, פלאפל, סחלב חם, בייגלה, זעתר ושאר כיבודים. קירות האבן של הזאפה הפכו באירוע ל-"נושמים", עם מופע וידיאו ארט שהפיק אריק פוטרמן.

במהלך המסיבה נחשף כי יותר מ-150 סטארט-אפים ביקשו להצטרף לפלטפורמה החדשה של הקרן, JVP Play. הפלטפורמה מיועדת ליזמים ולסטארט-אפים בשלבים מוקדמים ומחברת בין חברות כמו טקסו, ברקליס (Barclays), מיקרוסופט (Microsoft) ודלויט (Deloitte) ליזמים ישראליים ומשקיעים.

קליפ ברכות לאראל מרגלית

לקראת חצות עלה לבמה אראל מרגלית, מייסד JVP, ויחד עם השותפים קובי רוזנגרטן, רפי קסטן, גדי תירוש, פיונה דרמון, יואב צרויה ומיכל דריימן, ושאר צוות הקרן, הוביל את הספירה לאחור לקראת השנה החדשה. מרגלית, שמציין את יום הולדתו ב-1 בינואר, הופתע לגלות שיחד עם כניסתה של 2018, הובאה למקום עוגה ענקית עם סמלה של הקרן – האריה.

בנוסף לעוגה חיכתה למרגלית, שחגג 57, הפתעה מרגשת: קליפ ברכות של בכירים בעולם ההיי-טק לצד פוליטיקאים וחברים לדרך. בין המברכים: שר הכלכלה, אלי כהן; מולי אדן, לשעבר נשיא אינטל (Intel) ישראל; פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון; נטע כהן, מנכ"לית BGU; ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ'; ראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה; עימד תלהמי, איש עסקים ומייסד בבקום סנטר; חנה רדו, מייסדת סופרסונס; זואלינג קאו מקבוצת שיינגשינג; זאב הולצמן, מייסד קרן גיזה; יזהר שי, שותף בקינן פרטנרס; רותי שמחה וצוות קבוצת ויולה; האנס הולטמן, מייסד קליקטק – החברה השבדית שמרגלית הוביל להנפקה בנאסדא"ק ושהייתה בין האקזיטים הגדולים של JVP; אד קורידראטו, מייסד סייאופיטס, שנמכרה ל-EMC; ולצדם מנכ"לי חברות הפורטפוליו של JVP, ילדי עמותת בקהילה, שמרגלית הקים עם רעייתו, דבי, חברים טובים, בני משפחה ורבים אחרים.

מרגלית, שבנוסף לעיסוקיו כיו"ר של JVP, בקהילה ויוזמה לאומית הוא גם זמר חובב, לא היסס לקחת מיקרופון ולשיר את שירו של אלביס פרסלי Blue Suede Shoes.

הגיעו לחגוג: צחי וייספלד, מנכ"ל Microsoft for Startups; ד"ר נמרוד קוזלובסקי; אילנה שושן; שרון איילון, כוכבת הריאליטי הראשונה בישראל; נציגים מסמסונג (Samsung) העולמית; נציגי התאגיד הסיני וואווי (Huwaei) בישראל; זיוה איגר, מנכ"לית הרשות להשקעות זרות ושיתוף פעולה תעשייתי במשרד הכלכלה; מארק גזית, מנכ"ל Thetaray; גיל בייקר, מנכ"ל Anyclip; ד"ר נבו מרגלית; דבי מרגלית, רעייתו – ובנותיו; אלונה אריאלי להב, סמנכ"לית התקשורת של פסגות; רמי אדר, שותף בקלרידג'; ד"ר שמרית צור-דוד, שותפה מייסדת בסיקרט דבל אוקטופוס; גל רימון, מנכ"ל Gameffective; גלעד פלג, מנכ"ל Secbi; ריבי בלר, מנכ"לית עמותת והדרת; השר לשעבר אופיר פינס; הח"כים בהווה: חיליק בר, איציק שמולי, מיכל בירן, קסניה סבטלובה, נחמן שי ולאה פדידה; שותפי וצוות JVP; מתנדבי שנת השירות של בקהילה; שותפים מיוזמה לאומית; ורבים אחרים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: ח"כ נחמן שי והח"כ לשעבר אראל מרגלית. צילום: דרור סיתהכל

מימין: ח"כ נחמן שי והח"כ לשעבר אראל מרגלית. צילום: דרור סיתהכל

מצלם סלפי: אראל מרגלית. צילום: דרור סיתהכל

מצלם סלפי: אראל מרגלית. צילום: דרור סיתהכל

עלו לחגוג עם JVP - למרות הקור הירושלמי. צילום: דרור סיתהכל

עלו לחגוג עם JVP – למרות הקור הירושלמי. צילום: דרור סיתהכל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים