מרכז העניינים בתערוכת המרכזיות
לפני ימים אחדים התכנסו בכירים מחברות האינטגרציה והטלפוניה בישראל, לצד לקוחות גדולים במשק, לכנס Telco 2017, שהתקיים בפתח תקווה. האירוע, אותו מקיימת חברת הייעוץ ליאור לוריה זו השנה ה-15, הוא תערוכת ה-Call Center השנתית הגדולה בישראל, ומדי שנה מגיעים אליו מאות אורחים מהארץ ומחו"ל.
בתערוכה הוצגו חידושים בתחומי ה-Call Center, הרב ערוציות, ה-CRM, ניהול הידע והמערכות הנלוות: טלפוניה, פתרונות SMS וצ'ט, הקלטות, זיהוי קולי ועוד.
השנה לקחו בו חלק נציגי Mitel העולמית, שמציעה מערכות טלפוניה וציוד קצה עם יכולות ענן, לרגל כניסתה לשוק הישראלי ושיתופי פעולה שלה עם פרטנר.
פרדריק בון, מנהל אזור מרכז ודרום מזרח אירופה, טורקיה וישראל ב-Mitel, הציג ביחד עם אחיעד ויינר, מנהל פיתוח עסקי בחטיבה העסקית של פרטנר, את שיתוף הפעולה בין שתי החברות בתחום פתרונות התקשורת לעסקים בישראל, שכולל מרכזיה ו-Contact Center מבית Mitel. בשתי החברות ציינו כי הוא כבר הניב מספר עסקות והטמעות בשוק הישראלי.
בין הדוברים הנוספים בכנס היו עופר טרנר, מנכ"ל OT-Tech; ישראל חייקין, מנכ"ל IMNA פתרונות; וצביקה פפל, סמנכ"ל תשתיות המחשוב של YIT (ידיעות טכנולוגיות מידע).
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)