הקיר המצויר של רד-האט

ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט, "מנצח" על הציור. צילום: יח"צ

דיילי ציפי מסקרת בדרך כלל אירועים בישראל, או כאלה שמתרחשים בחו"ל – בהשתתפות ישראלים. אלא שכששמעה על ציור הקיר החדש שרד-האט (RedHat) נתנה לו חסות, ושנמצא לא הרחק מהמטה שלה, היא הסתקרנה עד כדי כך שהייתה חייבת לתפוס את הטיסה הראשונה לארצות הברית.

אחרי שהגיעה לארץ האפשרויות, נסעה דיילי ציפי לעיר ראליי שבצפון קרוליינה, כדי לחזות בציור, שנקרא "Open to All", או "פתוח לכולם". ברד-האט אומרים שהציור תואם לשניים מהערכים החשובים שלה – גיוון (Diversity) והכללה (Inclusion). החברה נותנת חשיבות רבה לערכים אלה עקב אמונתה שככל שהיא מגוונת יותר, כך היא יכולה לחדש טוב יותר, לשרת את לקוחותיה ולתרום לקהילות הקוד הפתוח בהן היא משתתפת.

ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט, "מנצח" על הציור. צילום: יח"צ

ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט, "מנצח" על הציור. צילום: יח"צ

הציור המדובר הוא יצירה של הצייר קייסי או'קונל מקליפורניה, שיצירותיו פורסמו בין השאר בניו-יורק טיימס (New York Times). המסר שמאחורי היצירה פשוט ביותר: אהבה צריכה להיות פתוחה לכולם.

כשהם מוסיפים את המגע האישי שלהם לציור הקיר, הצטרפו אנשי רד-האט אחדים, כולל ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל החברה, לתהליך היצירתי וסייעו ביצירת הציור.

ציור הקיר, לא רחוק מהמטה של רד-האט בקליפורניה. צילום: יח"צ

ציור הקיר, לא רחוק מהמטה של רד-האט בצפון קרוליינה. צילום: יח"צ

התכנון הוא שציור הקיר יישאר חלק מהנוף של העיר ראליי לתקופה בלתי מוגבלת. תדפיס ממוסגר של הציור המוגמר ותמונות מתהליך היצירה מוצגים בגלריה הפתוחה של רד-האט, בלובי של בניין מטה החברה.

מה הקשר בין קוד פתוח לאמנות, אתם שואלים? ובכן, ברד-האט אומרים שיש ביניהם הרבה מן המשותף. לדבריהם, כפי שאמנות ידועה כשוברת מחסומים ומאתגרת את הדרך בה אנשים חושבים, כך קוד פתוח יכול ללמד אותנו על בניית דברים בלי מגבלות ועל יצירת קהילות חדשות ללא מגבלות. ללא ספק, נקודה למחשבה.

דיילי ציפי, שאוהבת ציורים, צבעים וצבעוניות, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות. או ציורים.

אנשי רד-האט לא רק מומחים בקוד פתוח, אלא גם ציירים לעת מצוא. צילום: יח"צ

אנשי רד-האט לא רק מומחים בקוד פתוח, אלא גם ציירים לעת מצוא. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים