כנס ה-CRM השנתי של אלעד מערכות

מימין: פזית דלל, מנהלת מכירות באלעד מערכות; עמית סטריקובסקי, מנהל פריסייל; ואפרת כהן, מנהלת מחלקת CRM. צילום: יח"צ

אלעד מערכות קיימה באחרונה כנס מקצועי לעובדי החברה בנושא CRM. הם שמעו במהלכו הרצאות מקצועיות והרצאות העשרה בנושאים כגון מגמות וחידושים בתחום בעולם, פתרונות חדשים בתחום מבית אלעד מערכות, החידושים ב-Dynamics 365, סוגיות חשובות בתחום חוויית המשתמש וסיכום פעילות החברה ב-2017. כמו כן, הוצג סיפור פיתוח הפתרון OmniChannel Simple Chat, שיוכרז בקרוב.

הכנס נערך בפורום עתידים בתל אביב, בנוכחות מנכ"לית החברה, רונית אטד.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

הקהל מאזין ברוב קשב להרצאות בכנס ה-CRM השנתי של אלעד מערכות. צילום: יח"צ

הקהל מאזין ברוב קשב להרצאות בכנס ה-CRM השנתי של אלעד מערכות. צילום: יח"צ

מימין: פזית דלל, מנהלת מכירות באלעד מערכות; עמית סטריקובסקי, מנהל פריסייל; ואפרת כהן, מנהלת מחלקת CRM. צילום: יח"צ

מימין: פזית דלל, מנהלת מכירות באלעד מערכות; עמית סטריקובסקי, מנהל פריסייל; ואפרת כהן, מנהלת מחלקת CRM. צילום: יח"צ

מימין: אפרת גלבוע, מנהלת מחלקת Simple chat באלעד מערכות; ואדיר מסינג, ראש צוות CRM סיסטם. צילום: יח"צ

מימין: אפרת גלבוע, מנהלת מחלקת Simple chat באלעד מערכות; ואדיר מסינג, ראש צוות CRM סיסטם. צילום: יח"צ

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים