בא לבקר במאורת הנמר: אודי בורג

01/03/2018 16:41
בא לבקר במאורת הנמר: אודי בורג. צילום: פלי הנמר

השבוע הגיע לביקור במאורת הנמר אודי בורג – מהאנשים היותר צבעוניים בישראל, מקצוען IT – דירקטור ומנהל תשתיות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, וגם בלוגר וצלם חובב. בקיצור, הוא עושה את מה שהוא אוהב הכי טוב ואוהב את מה שהוא עושה.

בורג מומחה בהקמת וניהול מערכי מחשוב מורכבים – וירטואליים, פיזיים או היברידיים, ניהול ותחזוקת חווֹת שרתי ייצור, ניהול צוותי IT ועבודה בשיתוף פעולה צמוד עם צוותי פיתוח ו-DevOps.

הוא סיפר לי בביקור שלאורך דרכו המקצועית הוא תמיד שואף למקסם את איכות התשתיות שאותן הוא מנהל למקסימום, על מנת לשפר את חוויית הלקוחות. דוגמה טובה לכך היא זו של החברה האמריקנית West, שמספקת, בין היתר, תשתית להקמה ולהפקה של תערוכות וירטואליות וחוויית משתמש מצוינת – מה שקשה להשיג עקב "החומה הגדולה" (חומת הצנזורה) בסין. בורג חקר אילו פתרונות יכולים לתת ללקוחות החברה בסין את החוויה הטובה ביותר וסגר עסקה עם Aryaka (באמצעות נציגתה בארץ, אינטרנט בינת) להאצת ביצועים על גבי תשתית ה-MPLS שלה, שפרוסה בעולם, בנוסף על שירות CDN עם ספק מקומי.

התחלת הקריירה – בליטוש יהלומים

בורג התחיל את דרכו המקצועית, לאחר השירות הצבאי בחיל האוויר, בתחום שונה לחלוטין – ליטוש יהלומים. הוא הקים וניהל, בין היתר, מפעל לליטוש יהלומים בבנגקוק וקבוצות ליטוש בישראל. למחשבים הוא הגיע בעקבות הנחש של נובל (Novell), שרץ על המסך ברשת מחשבים שהוקמה אי שם ב-1995 במשרד היהלומים שבו עבד. הדבר תפס לו את העין ומאז הוא בהיי-טק ב-20 ומשהו השנים האחרונות.

כמו כן, בורג הקים – יחד עם שותפים – וניהל במשך 7.5 שנים את שירות ה-Smart Services של בינת תקשורת. 60 הלקוחות ויותר מ-1,000 משתמשי הקצה של החברה נהנו משירות אישי וצמוד לכל בעיות המחשוב שלהם.

כדירקטור IT ב-West הקים האורח שלי חווֹת שרתים מאפס, כולל בחירת ספקי Colo (שירות אחסון בחוות שרתים של הציוד של הארגון, בניגוד ל-Hosting, שם הארגון משתמש בציוד של ספק האירוח) בארצות הברית ובבריטניה, וסגירת חוזים מולם.

כאמור, בזמנו הפנוי מצלם בורג להנאתו והוא גם בלוגר מקים בעצמו את אתריו על תשתית WordPress: הוא מנהל וכותב את הבלוג מבקר המדיה, ולזוגתו הוא הקים את הבלוג המתלבטת.

כעת, אחרי 11 שנים ב-West, בורג מאתר, בין כל הפניות האיכותיות שהוא מקבל, את הבית השני שלו, על מנת להוביל אותו במקצועיות ובמסירות, כדרכו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים