פט גלסינגר, VMware: "נמשיך להשקיע בחדשנות הישראלית"

"כאומת סטארט-אפ, ישראל מלאה בטכנולוגיה ובכישרונות, ותורמת רבות ל-VMware", אמר גלסינגר לאנשים ומחשבים ● הוא כינה את מרכז הסייבר בבאר שבע "עדן הסיליקון" והבטיח לבוא לבקר בארץ בקרוב - בפעם ה-55

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware. צילום: אור יעקב

"VMware תמשיך להשקיע בחדשנות הישראלית. כאומת סטארט-אפ, ישראל היא ארץ מלאה בטכנולוגיה ובכשרונות, בפרט בתחומי הסייבר ואבטחת המידע, והתעשייה המקומית תורמת רבות ל-VMware", כך אמר מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, לאנשים ומחשבים. עם זאת, לדבריו, הוא לא רואה בשלב זה השקעות חדשות ספציפיות של החברה בישראל.

גלסינגר ציין כי הוא הגיע לישראל פעמים רבות בעבר – בתפקידיו באינטל (Intel), ב-EMC וב-VMware, והוא צפוי להגיע לכאן פעם נוספת, ככל הנראה ברבעון הראשון של 2015.

"באחד הביקורים הקודמים בישראל הגעתי למרכז הסייבר החדש בבאר שבע. יש את עמק הסיליקון בקליפורניה ולמרכז בבאר שבע אני קורא עדן הסיליקון (Silicon Oasis)", אמר.

למעשה, ביקורו הקרוב של גלסינגר בארץ יהיה ה-55 במספר. בפעם האחרונה בה שהה בישראל, ביוני אשתקד, ערך הסניף המקומי של VMware כנס לכבודו. גלסינגר אמר אז כי "ישראל חשובה לאסטרטגיה של החברה. יש חשיבות רבה לפעילות של VMware בישראל, הן במכירות והן במו"פ".

"אנחנו מביאים אתנו אקו-סיסטם שלם"

באירוע לעיתונאים ולאנליסטים שנערך במסגרת כנס VMworld 2014 של VMware, שהתקיימה לפני ימים אחדים בברצלונה, דיבר גלסינגר על ההכרזות המרכזיות של החברה בכנס – שיתוף פעולה חדש עם HP בתחום ה-EVO והקמת מרכז מחשוב חדש בגרמניה. הוא ציין כי "בחרנו בגרמניה כי השוק שם הוא השני בגודלו באירופה, אחרי בריטניה, וכי הרגולציה שם נוחה".

קארל איישנבך, הנשיא והמנהל התפעולי הראשי של VMware, ציין באירוע כי "אנחנו מביאים אתנו אקו-סיסטם שלם, בין אם בווירטואליזציה ובין אם במחשוב ענן".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לברצלונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים