סטראטוסקייל גייסה 32 מיליון דולר; בין המשקיעות: אינטל, סאנדיסק וסיסקו

מערכת ההפעלה למרכזי נתונים של סטראטוסקייל מאפשרת לנצל את כל משאבי החומרה הזמינים במרכז הנתונים של הארגון כמו מחשוב, אחסון, רשת וירטואליזציה

גייסה ממון. סטראטוסקייל

הסטארט-אפ הישראלי סטראטוסקייל (Stratoscale) מהרצליה, המפתח תוכנה לניהול מרכזי נתונים מרובי שרתים, השלים גיוס של 32 מיליון דולר.

זהו הגיוס השני שמבצעת החברה, לאחר שלפני כשנה היא גייסה 10 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי הובל על ידי אינטל קפיטל (Intel Capital) והשתתפו בו, בין היתר:  Cisco Investments וסאנדיסק (SanSisck). כמו כן, נטלו בו חלק משקיעי סבב הגיוס הראשון של החברה – Battery Ventures ו-Bessemer Venture Partners BVP.

מערכת ההפעלה למרכזי נתונים של סטראטוסקייל מאפשרת לנצל את כל משאבי החומרה הזמינים במרכז הנתונים של הארגון כמו מחשוב, אחסון, רשת וירטואליזציה. זאת, כדי להשיג ניצול מאוחד של המשאבים.

הפתרון של סטראטוסקייל מסייע להפוך שרתים סטנדרטיים מסוג x86 לפתרון תשתית המשלב אחסון עתיר ביצועים עם שירותי ענן יעילים, לטובת ייעול הביצועים של הדטה סנטר. החברה מנצלת את יתרון החומרה בה משתמשים כיום בדטה סנטרים, מבצעת בה אופטימיזציה, ומספקת ביצועים ויעילות בתפעול הגבוהים משמעותית מהמקובל כיום.

ג'ייסון וקסמן, סגן נשיא ומנהל קבוצת Cloud Platforms באינטל (Intel), מסר כי "סטראטוסקייל מבצעת שילוב חכם של תשתיות הטרוגניות למאגרי משאבים משותפים של מחשוב, רישות ואחסון, ומספקת פתרון לניהול נכון ויעיל בהרבה של מרכז הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים