ח"כ רוברט אילטוב: "ה-IT מסייע לתעשייה להיות תחרותית ויעילה יותר – צו השעה למחשב אותה"

"ספקיות ה-IT עושות עבודה חשובה – הן מביאות להעלאת הפריון של הארגונים ומביאות את המפעלים להיות בעלי תפוקה גבוהה יותר", אמר ח"כ אילטוב, יו"ר שדולת ההיי-טק בכנסת

ח"כ רוברט אילטוב, יו"ר שדולת ההיי-טק בכנסת. צילום: קובי קנטור

"ל-IT יש תפקיד מכריע ביכולת של התעשייה הישראלית להיות יעילה ותחרותית יותר. לכן, צו השעה הוא כמה שיותר למחשב אותה", כך אמר ח"כ רוברט אילטוב, יו"ר סיעת ישראל ביתנו ויו"ר שדולת ההיי-טק בכנסת.

ח"כ אילטוב היה אורח הכבוד בכנס ERP – מחשוב תעשייתי בעידן החדש, שהופק על ידי אנשים ומחשבים ונערך היום (ה') במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"שדולת ההיי-טק בכנסת הוקמה ב-2009, בעקבות המשבר הכלכלי העולמי", ציין ח"כ אילטוב. "מטרתה הייתה לעזור לתעשייה המקומית, שנקלעה לקשיים, בעיקרם פיננסיים. התחלנו לפעול בכנסת ומחוצה לה, דרשנו הזרמה של כספים וסיוע של קרנות. מאז, אנחנו ממשיכים בחקיקה בכנסת ובפעילויות נוספות, על מנת ליצור תשתית נוחה וטובה, מצע יעיל מבחינה חקיקתית ורגולטורית לתעשיית ההיי-טק, כדי שהחברות יוכלו לגייס כספים ולפעול בצורה מיטבית".

"ההיי-טק הוא הקטר של המשק והתעשייה הישראלית", ציטט ח"כ אילטוב את האמרה הידועה. "אלא שלצידו פועלות תעשיות לואו טק, ועל ארגונים ומפעלים במגזר זה לייעל את התהליכים שלהם, כדי שהפריון של העובד הישראלי יגדל והוא לא יהיה עוד מהנמוכים שבין מדינות ה-OECD".

הוא התייחס לעבודתן של ספקיות ה-IT, ובתוכן ספקיות מערכות ה-ERP, ואמר כי "הן עושות עבודה חשובה. החברות הללו ממחשבות ומייעלות את המערכות, ובכך מעלות את הפריון של הארגונים ואת היכולות של המפעלים התעשייתיים להיות בעלי תפוקה גבוהה יותר ויעילים יותר. תעשיית ה-IT מקדמת את התעשייה הכללית ומביאה לסנכרון של הפעילות בצורה מיטבית".

"המחשוב נותן לתעשייה הישראלית את ההזדמנות ואת היכולת להתחרות עם התעשיות האחרות במדינות אחרות. אין לנו יכולת להתחרות בהיקף כוח האדם או בשכר הזול, אנחנו יכולים להתחרות רק עם תעשיות חכמות", אמר ח"כ אילטוב. "לכן, העבודה של חברות ה-IT חשובה. הן מעניקות יכולות חדשות לטובת תחרות, התייעלות וחדשנות של התעשייה המקומית".

הוא סיכם באמרו כי "דלתה של השדולה שאני עומד בראשה בכנסת תמיד פתוחה בפני הענף. נסייע לתעשייה להיות תחרותית ויעילה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים