מנמ"ר אורבוטק, יעקב בר חיים, פורש מתפקידו לאחר 21 שנה

"החלטתי לפרוש בין היתר כדי לממש לא מעט חלומות שתמיד רציתי להגשים", אמר בר חיים לאנשים ומחשבים ● כמחליפתו מונתה לאה מור, מנהלת בכירה בקבוצת ה-IT של אורבוטק

יעקב בר חיים, סגן נשיא לטכנולוגיות ומנמ"ר אורבוטק. צילום: קובי קנטור

יעקב בר חיים, ששימש ב-21 השנים האחרונות כסגן נשיא לטכנולוגיות ומנמ"ר אורבוטק, הודיע השבוע על סיום תפקידו. "החלטתי לפרוש לאחר 21 שנים ובין היתר לממש לא מעט חלומות שתמיד רציתי להגשים ולא הספקתי", אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים.

במכתב נרגש שפרסם היום (ב') עמיחי שטיינברג, הנשיא ומנהל התפעול הראשי של אורבוטק, הוא כתב כי "במשך 21 שנים, בר חיים הוביל וניהל את ה-IT הגלובלי של אורבוטק, וסיפק לארגון מערכות מידע ומחשוב יעילות שתמכו בכל הפעילות של החברה. בר חיים, שמוכר היטב בקהילת ה-IT בישראל, תרם רבות מיכולות הניהול שלו לחברה בתחומים שונים. ברצוני להודות לבר חיים על המחויבות הרבה שגילה לחברה ועל פעילותו החשובה, ואני בטוח שתהיה לה השפעה עוד שנים רבות".

בר חיים יישם בתפקידו מתודולוגיות של ניהול מערך IT גלובלי באזורים שונים בעולם, תוך שמירה על אחידות ורציפות, והתאמה תרבותית ולוקלית בכל אזור.

כממלאת מקומו תיכנס לתפקידה בחודשים הקרובים לאה מור, מנהלת בכירה בקבוצת ה-IT של אורבוטק, שעובדת בחברה 28 שנים.

אורבוטק מייצרת ומפתחת ציוד לאלקטרוניקה, מערכות לבדיקות אופטיות ומכונות לייצור מעגלים מודפסים. החברה מעסיקה כ-1,700 איש ביותר מ-40 סניפים בארצות הברית, אירופה ואסיה. החברה נסחרת בנאסד"ק ובישראל, וברבעון האחרון שלה דיווחה על הכנסות של 167 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים