סאפ ו-HP משיקות חבילת ERP בענן

הפתרון החדש ממותג תחת השם One in a Box, ומספק ללקוחות חבילה אחת הכוללת את מרכיבי הרישוי, יישום, תחזוקה, אירוח בענן של HP ושירותי תמיכה

משתפות פעולה; HP&SAP

סאפ (SAP) ישראל הודיעה על שיתוף פעולה עם HP. במסגרתו תציע HP לחברות וארגונים את SAP Business All-in-One כפתרון ERP מקיף בענן.

הפתרון החדש ממותג תחת השם One in a Box, ומספק ללקוחות חבילה אחת הכוללת את מרכיבי הרישוי, יישום, תחזוקה, אירוח בענן של HP ושירותי תמיכה. החבילה מוצעת תמורת תשלום חודשי קבוע וידוע מראש.

מהחברות נמסר כי הפתרון יסייע לארגונים מסדר גודל בינוני בניהול ובתכנון משאבי הליבה הארגוניים שלהם. הוא כולל אלפי תהליכים מוגדרים מראש למגוון רחב של תעשיות. תהליכים מוגדרים אלה מבוססים על מתודולוגיית Best Practices של סאפ, המותאמת למגזרי התעשייה השונים ומאפשרת לקצר את זמן העלייה לאוויר ולשמור על מסגרת תקציבית. בנוסף, הפתרון מאפשר ללקוחות להטמיע תהליכים מותאמים לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח.

לדברי רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות SME ומנהל השותפים העסקיים בסאפ ישראל, "One in a box מכיל את כל הרכיבים הנחוצים לארגון להטמעת פתרון ERP, החל מהרישוי דרך היישום והאירוח במודל ענן ועד לתמיכה, תחזוקה ושירות עם SLA קפדני. מבחינת הלקוחות אין צורך בהשקעה ראשונית, והם זוכים לניהול של מערך המחשוב שלהם, זמינות שירות גבוהה, גמישות תפעולית ומחיר חודשי קבוע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים