סרגון צפויה לפטר 14% מכוח האדם – עשרות עובדים בישראל

החברה תפטר כ-150 מ-1,100 העובדים שלה - לא ברור כמה מהם בישראל ● בכך היא מתכוונת להוריד את ההוצאות התפעוליות ולהגיע לרווחיות ברבעון השני של 2015

עירא פלטי, מנכ"ל סרגון

סרגון, שבשליטתם של זהר ויהודה זיסאפל, עומדת לפטר בקרוב 14% מכוח האדם שלה ברחבי העולם. עשרות מאותם עובדים יפוטרו בישראל. הפיטורים מבוצעים כחלק ממהלך של סרגון לחזור לרווחיות ולקצץ את ההוצאות התפעוליות.

החברה מעסיקה כ-1,100 עובדים ברחבי העולם, בין היתר במטה שלה בתל אביב. היא אמנם הגדילה את ההכנסות שלה ברבעון השלישי ב-8% אולם הוסיפה לרשום הפסד נקי – של 3.6 מיליון דולר. על פי סרגון, הפיטורים יאפשרו לה להוריד את ההוצאות התפעוליות הרבעוניות מכ-27 מיליון דולר לכ-21 מיליון.

החברה מספקת פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) – פתרונות תקשורת בקיבולת גבוהה, לרשתות אלחוטיות מתקדמות. בהודעתה נמסר כי היא "נוקטת במספר צעדים מיידיים הצפויים להפחית את הוצאות התפעול בכ-19% בשנת 2015 בהשוואה לשנת 2014". באמצעות הצעדים הללו היא מתכוונת להגיע לרווחיות ברבעון השני של השנה הבאה.

עירא פלטי, מנכ"ל סרגון, אמר כי "אנחנו נחושים להחזיר את החברה לרווחיות מהר ככל האפשר, ולשמר את הגמישות הפיננסית שלנו. ננקטים צעדים לניהול תמהיל ההכנסות בצורה זהירה יותר ולהשגת שינוי בתמחור, תנאי תשלום ותנאים נוספים אחרים בהזמנות חדשות במצבים מסוימים. בנוסף, אנחנו עורכים שינויים תפעוליים על מנת להמשיך ולייעל את המבנה הניהולי, לתעדף פרויקטי מו"פ ולשפר את עלות המוצר, במטרה להמשיך ולשפר את מצבנו התחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים