כיל תטמיע מערכת IT של BMC בהיקף ארבעה מיליון שקלים

המערכת תוטמע כחלק מפרויקט גדול יותר המבוצע בחברה המכונה "הרמוניזציה", במסגרתו נעשה איחוד של כל מערכות ה-IT של החברות שבכיל לפלטפורמה אחודה

כיל

כיל תטמיע מערכת לניהול שירותי ה-IT של BMC, כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט יחל בימים אלו ויסתיים ברבעון הראשון של שנת 2015. היקפו הכספי של הפרויקט, כך נודע לאנשים ומחשבים, עומד על ארבעה מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט תוטמע מערכת Remedy Force, שהינה כלי שפותח על ידי BMC על גבי הפלטפורמה של Salesforce. זהו פתרון מבוסס תכונה כשירות (SaaS), המאפשר לארגונים לנהל את שירותי ה-IT שלהם מכל מקום ובכל זמן. הכלי מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים וניהול בקשות לשירות. כך, המערכת מפשטת את התהליכים הקשורים ב-IT – ויוצרת תהליך מאוחד לניהול הלקוחות, ניהול השינויים, ניהול הבקשות וניהול נכסי ה-IT.

המערכת של BMC תוטמע כחלק מפרויקט גדול יותר המבוצע בכיל, המכונה "הרמוניזציה", במסגרתו נעשה איחוד של כל מערכות ה-IT של החברות שבכיל, לכדי עבודה על גבי פלטפורמת מחשוב אחת ואחודה. המערכת שתוטמע תשמש לניהול התמיכה ב-IT בקבוצה, ותשרת מאות מ-12 אלף, עובדיה.

כיל היא יצרנית גלובלית של מוצרים מבוססי מינרלים, המספקת את מוצריה בעיקר בשווקי המזון, החקלאות, והחומרים המורכבים.

כיל מייצרת כשליש מהברום בעולם, היא יצרנית האשלג השישית בגודלה והיא הספקית המובילה של חומצה זרחתית נקייה. כיל היא יצרנית מובילה של דשנים מיוחדים ופוספטים מיוחדים, מעכבי בעירה ופתרונות לטיפול במים. פעילות הייצור והכרייה של כיל הממוקמת בישראל, אירופה, אמריקה וסין, נתמכת על ידי הפצה ואספקה גלובלית.

החברה מעסיקה כיום כ- 5,000 עובדים בישראל, רובם בנגב. מכירות כיל בשנת 2013 הסתכמו בכ-6.3 מיליארד דולר וכ-50% מהן נבעו מייצור המתבצע בישראל.
לא נמסרה תגובה מ-BMC ישראל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים