ארי רוזנבאום, מטריקס: "האינטרנט של הדברים הגיע לנקודה קריטית"

"יש גידול בכמויות המכשירים הניידים הנמכרים, מחירי החומרה והשבבים קטנים, וכך החיישן הופך להיות חכם יותר", אמר רוזנבאום, מנהל תחום סטארט-אפים ו-ISV בחברה ● לדבריו, "יש לאינטרנט של הדברים הזדמנות עצומה בעולם התעשייתי"

ארי רוזנבאום, מנהל תחום סטארט-אפים ו-ISV במטריקס

"יש לערוך הפרדה בין האינטרנט של הדברים לטובת העולם הצרכני לזה שמופנה לעולם התעשייתי. יש לתחום פוטנציאל מדהים בכל הנוגע לתעשייה", כך אמר ארי רוזנבאום, מנהל תחום סטארט-אפים ו-ISV במטריקס.

רוזנבאום דיבר במסגרת רב שיח שנערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, לקראת כנס בנושא האינטרנט של הדברים. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ב-5 בפברואר באולם yes Planet בראשון לציון. יושב ראש ועדת התכנים של הכנס הוא אילן אלתר, מנכ"ל אלתרנט.

לדברי רוזנבאום, "תחום האינטרנט של הדברים הגיע לנקודה קריטית. בשל עקרון המסות, יש גידול בכמויות המכשירים הניידים הנמכרים, מחירי החומרה והשבבים קטנים, וכך ה-'נקודה', החיישן, באינטרנט של הדברים, הופכת להיות חכמה יותר". הוא ציין כי "כאשר אומרים האינטרנט של הדברים, יש לערוך הבחנה בין העולם הצרכני, האנושי, שם הדגש הוא על יותר אינטראקטיביות, לעולם התעשייתי, שם הדגש הוא על התועלות שהתחום יביא למגזרים דוגמת ייצור, רפואה ו-SCADA".

"קידום התחום יביא לשיפור החיים בתחומים רבים", אמר רוזנבאום, "והדבר ישפיע על האופן בו מנמ"רים בארגונים יפעלו, או שיצטרכו לפעול. הטמעת טכנולוגיה של האינטרנט של הדברים יכולה להביא לשיפור ההיבטים העסקיים בארגון. על המנמ"ר להביט על התחום, ולראות כיצד הוא יכול 'לגייס' טכנולוגיות מהעולם הצרכני, לטובת הארגון שלו. הדבר יכול להיות בתחום של זמני תגובה של מכונות ייצור במפעל, למשל".

רוזנבאום ציין את ה-Industrial internet consortium – גוף שהוקם על ידי AT&T, ג'נרל אלקטריק (GE), יבמ (IBM), סיסקו (Cisco), אינטל (Intel) ואחרות, על מנת לקדם את הפיתוח בתחום האינטרנט של הדברים.

לסיכום, אמר רוזנבאום כי "אנחנו מדברים על עולם חדש. בעולם זה, הקריטיות, מהירות התגובה ומהירות הפעולה שונות לחלוטין מאשר אלה שמוכרות לנו כיום. פה נכנס לתמונה סמנכ"ל הטכנולוגיות, ה-CTO, שלצד המנמ"ר נדרש לדעת אילו טכנולוגיות קיימות בתחום האינטרנט של הדברים, ומה היא הטכנולוגיה הנכונה להטמעה בארגון שלהם, מה יקדם את ההיבטים העסקיים של הארגון".

המשך הרב שיח יפורסם השבוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים