גולן טלקום נכנסת לשוק העסקי: 25 שקלים לקו לחודש

החברה מציעה חבילה ללא הגבלה, שגורמת לירידות שערים בולטות של מניות החברות הוותיקות

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

לאחר שפרצה לשוק הישראלי הפרטי בסערה וכבשה נתח של 12% במגזר הפרטי, פורצת גולן טלקום לשוק העסקי ומציעה ללקוחות העסקיים תשלום של 25 שקלים לחודש על כל קו, לא כולל מע"מ. נוסף על כך, היא תגבה תשלום חודשי קבוע על כל הקווים של העסק בסך 250 שקלים (עד 500 קווים לחשבון).

החבילה העסקית כוללת שיחות בארץ והודעות ללא הגבלה. הגלישה בארץ היא בדור 4 עד 20 ג'יגה-ביט (לאחר 6 ג'יגה-ביט – האטה בגלישה). עוד כוללת החבילה שיחות ל-55 יעדים נייחים בחו"ל (בארצות הברית ובקנדה – גם לניידים), 100 דקות שיחה לירדן ולרשתות פלסטיניות, שיחות והודעות SMS מחו"ל לישראל ללא הגבלה וקבלת שיחות והודעות SMS בחו"ל – גם כן ללא הגבלה.

לפי טבלה שפרסמה גולן, המחיר שהיא מציעה הוא הזול ביותר בישראל לחבילות עסקיות, בהתבסס על הנתונים באתרי החברות השונות. יצוין, עם זאת, כי מחירים סופיים של חוזים מול ארגונים גדולים אינם מפורסמים בדרך כלל.

בתגובה לכניסתה של גולן טלקום לשוק העסקי יורדים השערים של מניות חלק מהחברות הוותיקות בתל אביב: פרטנר יורדת, נכון לכתיבת שורות אלה, בכ-6.5%, סלקום ב-7.88% והחברה האם שלה, דסק"ש, בכ-6%.

מלבד הירידה ברווחים ובהכנסות של חברות הסלולר הוותיקות, התחרות הקשה בשוק הסלולר גבתה מהן איבוד של כ-40% מערכן בשוק. לכך מצטרפות הנפילות של היום, המייצגת את דאגת המשקיעים מהתחרות הקשה בכלל וכעת גם בשוק העסקי, שהמחירים שנגבו בו היו בדרך כלל גבוהים יותר מאלה שנגבו מהלקוחות הפרטיים. כעת, יש חשש שהלקוחות העסקיים יבקשו לשנות הסכמים לרמות מחירים שדומות לשוק הפרטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים